Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er stond op de uitnodigen vermeld : zal aanwezig met meneer/mevrouw...
    Echt om te zeggen dat je niet met je hele familie moest gaan.

Ik ga er alleszins naar toe, zoiets mag je niet aan je neus laten voorbij gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
      Er stond op de uitnodigen vermeld : zal aanwezig met meneer/mevrouw...
      Echt om te zeggen dat je niet met je hele familie moest gaan.

Ik ga er alleszins naar toe, zoiets mag je niet aan je neus laten voorbij gaan.

Wat verwacht je dan? Dat elke genodigde tien familieleden en/of vrienden mag meebrengen?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Wat verwacht je dan? Dat elke genodigde tien familieleden en/of vrienden mag meebrengen?
        Nee, absoluut niet, dat zeg ik ook niet. Ik wil gewoon zeggen dat je zelfs de naam moestgeven van de enige persoon die je mag meenemen. Trouwens ooit al zo een kaart gekregen van BMW? Daar vragen ze gewoon het aantal personen, met 4 of 2 speelt daar echt geen rol.

En best ook dat er slechts 2 man mag gaan, anders zou het nogal druk zijn...

Comment

Nee, absoluut niet, dat zeg ik ook niet. Ik wil gewoon zeggen dat je zelfs de naam moestgeven van de enige persoon die je mag meenemen. Trouwens ooit al zo een kaart gekregen van BMW? Daar vragen ze gewoon het aantal personen, met 4 of 2 speelt daar echt geen rol.

En best ook dat er slechts 2 man mag gaan, anders zou het nogal druk zijn...

Van BMW heb ik al eens zo'n uitnodiging gehad, maar ik kan mij niet herinneren dat je daar moest op schrijven met hoeveel je komt. Ik heb de kaart alvast enkel en alleen verstuurd om een testrit aan te vragen. Het was met de voorstelling van de E91 en ik kon niet aanwezig zijn vanwege een reis.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Awel, de XK heeft me overdonderd.

De presentatie van de XK is gisteren reuzegoed meegevallen. Yoda en ik kwamen tegen 20:00 hrs aan in de showroom te Maasmechelen en ik moet het zeggen, deze was zeer mooi ingedeeld.

Eerst hebben we eventjes kennis gemaakt met de dealer, de ontvangst was zeer gemoedelijk en zeer vriendelijk.

Mijn oog viel meteen op enkele mooie bolides in de garage. Ze hadden echt hun best gedaan om er iets moois van te maken. Deze auto's stonden in de garage:
            • E-type V12 Roadster
            • S-type MK 4 in absoluut perfecte staat, met 4.0 motor.
            • XK140 in absoluut perfecte staat, met enorm knap interieur
            • Optimaal geprepareerde XJ220 - er zijn er een stuk of 6 - 7 in België.
            • Arden XKR
            • British Racing Green XKR
            • Daimler Super V8
            En natuurlijk de machtig mooie - Yoda en ik waren het roerend eens - nieuwe XK 4.2 Cabrio. Ie was in Indigo te bezichtigen, met de assorti blauwe kap en de machtig knappe optionele 20" velgen.

Deze auto doet hoofden draaien, dat garandeer ik. Waarschijnlijk nog een stuk meer als de vorige XK8.

Ik moet het zeggen, aan al diegenen die mee naar Geneve geweest zijn en die de soundfile gehoord hebben, hij stelt NIET teleur. De sound van de XK 4.2 is gewoon de sound van een onvervalste dikke engelse V8 die roffelt dat het een lieve lust is.

Wat een sound...

Ik werd een beetje verrast, ik had niet gedacht dat ze de auto gingen starten dus de soundfile die ik heb is van de zijkant gemaakt, niet langs achteren. Maar je hoort de motor toch nog goed genoeg! Anders had ik me wel eventjes achter de auto geplaatst.

Die soundfile plaats ik straks of morgen wel online. Subliem!

Deze XK 4.2 is overigens eigendom van de garage, maar bleef beperkt tot de showroom. 3 april moet ik terug, dan zouden ze hem nog eens starten voor mij (een proefrit zit er dan niet in, maar die is voor een beetje later gepland) en dan maakt in een soundfile waarop je de V8 echt goed kunt horen brullen.

Verder nog eventjes kennis gemaakt met een aantal mensen, onder wie een verzamelaar. Deze had een 3-tal Porsches, een 7-tal oude S-types, een paar XK140's, enkele Bentley's (waarvan ééntje te koop) en een paar Aston Martin's, waaronder een DB4 in perfecte staat.

Er stond maar één Bentley te koop, de rest werd niet weggedaan.

En de avond werd afgesloten met een oude vrouw die me overlaadde met complimentjes ( ) en met Katrien van idool die een aantal liedjes kwam zingen. (Yodaap wilde katrien al in haare "bek" ******* )

De bomma van Yoda is ook al zo gek van mij, misschien denkt ze echt wel dat ik Frans ben
            Last edited by Roughneck; 24/03/2006, 11:32.

Comment

• Geen pics genomen?
              vooral dan van de E-type?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
                Geen pics genomen?
                vooral dan van de E-type?
                Jawel hoor, het fototoestel ligt nog in de auto, maar ik heb hier geen kabeltje op mijn werk. Ik probeer ze straks te uppen, anders is het voor morgen.

Comment

• Bij Jaguar Peeters was er Natalia die het doek van de wagen afdeed.
                  Inderdaad een knappe wagen en prachtige sound !!!

Comment

Bij Jaguar Peeters was er Natalia die het doek van de wagen afdeed.
                    Dan moet je wel een serieus deel van de wagen gemist hebben...

Comment

• net ook eentje gezien ... de dealers mochten er vorige week mee gaan rijden aan de Côte d'Azur, en onze verdeler zei ook dat het geluid subliem was.

Ik kan niet wachten om hem te horen !!!
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dringende vraag
                        men ouders zijn net naar een jaguar garage geweest. en nu zeggen ze daar dat de X-type break niet leverbaar is met automaat in de dieselversie.

klopt dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                          Mijn oog viel meteen op enkele mooie bolides in de garage. Ze hadden echt hun best gedaan om er iets moois van te maken. Deze auto's stonden in de garage:
                          • E-type V12 Roadster
                          • S-type MK 4 in absoluut perfecte staat, met 4.0 motor.
                          • XK140 in absoluut perfecte staat, met enorm knap interieur
                          • Optimaal geprepareerde XJ220 - er zijn er een stuk of 6 - 7 in België.
                          • Arden XKR
                          • British Racing Green XKR
                          • Daimler Super V8
                          schone collectie daar bijeen vooral die XJ220... persoonlijk ging ik niet veel aandacht voor de nieuwe XK meer gehad hebben

Comment

• Ik heb twee weken geleden eentje zien en horen voorbijrijden in Schoten... Deze wagen maakt inderdaad een mooi geluid...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              dringende vraag
                              men ouders zijn net naar een jaguar garage geweest. en nu zeggen ze daar dat de X-type break niet leverbaar is met automaat in de dieselversie.

klopt dit.

Idd. De vijftrapsautomaat is enkel beschikbaar in combinatie met de benzinemotoren. Dit geldt ook voor de berline.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door John Starley
                                Zouden er dit jaar zaakjes kunnen komen op de S-type? Een S-type voor 30000euro? Ik zou het wel zien zitten
                                Je mag onze V8 hebben voor die prijs
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                  Idd. De vijftrapsautomaat is enkel beschikbaar in combinatie met de benzinemotoren. Dit geldt ook voor de berline.
                                  Heeft een X slechts een 5-traps automaat ?
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Ik haal het maar gewoon uit de prijslijsten van AW hoor.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      Inderdaad.

Bij Peeters stonden ook enkele hele mooie cabrio's en coupés. Vooral die van 2 generaties terug (heeft iemand daar een foto van?) vond ik imposant. Een E-type stond er ook. En dan nog zo eentje van begin jaren 30 - 40. (Zo leek het toch)

Comment

Een E-type stond er ook. En dan nog zo eentje van begin jaren 30 - 40. (Zo leek het toch)
                                        -edit-
                                        Last edited by ; 24/03/2006, 20:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                          Een E-type werd pas gelanceerd in de jaren '60
                                          Dat zegt hij toch , een E-type én nog een oudere...
                                          Waarschijnlijk een XK120 of 140 ofzo.

Comment

Working...
                                          X