Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prachtige foto's
    @M3 is the best:filmpje werkt niet bij mij :S

Comment

• Hopelijk komt er nu snel een XJ V8d en wordt deze motor (3.6-V8-biturbo) ook in de volgende S-type gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
        Het kan nog erger:elke 30000km heeft een M3 nieuwe krukaslagers nodig...
        Welke serie van M3?
        Kan je je bewering soms wat bijstaan met info daaromtrent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
          Welke serie van M3?
          Kan je je bewering soms wat bijstaan met info daaromtrent?
          Ik weet dat van een maat die bij de BMW-dealer werkt. Meer informatie heb ik niet. Ik denk E46

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
            Ik denk dat je in een verkeerd topic zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
              Ik weet dat van een maat die bij de BMW-dealer werkt. Meer informatie heb ik niet. Ik denk E46
              Ik denk niet dat dat waar is. De E46 M3 kreeg wel - dankzij een terugroepactie - nieuwe lagerschalen, maar om te zeggen dat ie om de 30 000 km nieuwe krukaslagers nodig heeft... denk 't nie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                Ik denk dat je in een verkeerd topic zit...

Ik denk het ook

Excuses
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                  Ik denk niet dat dat waar is. De E46 M3 kreeg wel - dankzij een terugroepactie - nieuwe lagerschalen, maar om te zeggen dat ie om de 30 000 km nieuwe krukaslagers nodig heeft... denk 't nie...

De onze heeft er toch nog geen nieuwe moeten hebben, en zitten nu aan bijna 60000km
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Hij doelde mischien die terugroep actie,ik ga er niet over discutieren. Jij weet het jouwe uit ervaring,ik via "horen zeggen"

Comment

• is er eigenlijk sprake van andere motorisatie voor de XK als opvulling XK <=> XKR? ik veronderstel dat de XKR toch tegen de 500pk zal hebben om mee te kunnen met de M6 en SL55AMG en co. maar met 300pk komt hij tekort voor de 650i en SL500. zou de 4.2 SC dan het gamma komen opvullen misschien dus 300, 400 en 500pk? wat denken jullie hier over?

Comment

• als een 550i een race doet tegen de nieuwe XK, wint de bmw toch he?!

Comment

• Waarschijnlijk komt er de R met 400 pk. Misschien een met nog meer vermogen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Comment

• Ik heb ook al geruchten gehhoord dat er een Aston-motor in de nieuwe S-type zou komen,mischien ook in de XK?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b

Niet zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                  Niet zichtbaar

http://www.dieselstation.com/wallpap...uar-XJ-004.jpg

Comment

• Ook Jaguar biedt nu een gepantserde auto affabriek aan. De XJ armoured.

Lijkt me wel iets om in te rijden.

Comment

• Iemand die mij kan vertellen of de radio-CD in onze X-type over een AUX-ingang achteraan beschikt, en zo ja, hoe ik daar moet geraken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                        als een 550i een race doet tegen de nieuwe XK, wint de bmw toch he?!
                                        En met redelijk groot gemak denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                          Iemand die mij kan vertellen of de radio-CD in onze X-type over een AUX-ingang achteraan beschikt, en zo ja, hoe ik daar moet geraken ?
                                          Bepaalde bedoelingen?

Welke steekt er eigenlijk in?

Comment

Working...
                                          X