Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Comment

• echt GEIL ! dayum
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Idd..

hier nog een foto van eentje op de ring, een tijdje geleden

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Leuke kleur en wagen ook

Comment

• Comment

• dikke x type, velgen zijn van een xj zeker? wist wel niet dat die 2a3 delig bestaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                    dikke x type, velgen zijn van een xj zeker? wist wel niet dat die 2a3 delig bestaan!
                    nope ... aftermarket! Lijkt inderdaad op iets Jaguar-achtigs maar dan in meerdelig. Zou op de uwe ook goed passen in een donkergrijs tintje

ATS Apollo 11

deze X doet me toch weer sterk twijfelen om er niet ook voor te gaan kijken. Spijtig is alleen dat er weinig
                    mogelijkheden (voor zover ik tot nu toe gevonden heb) zijn om de 3.0 nog wat meer paardjes te geven.
                    Last edited by ; 04/02/2010, 23:34.

Comment

• Persoonlijk vind ik het maar niets met die gepolierde rand

Comment

• nauw, daar ga ik toch eens voor horen bij Autosport Marc, zou dit 18 of 19" zijn.

Mvg Bert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                          nauw, daar ga ik toch eens voor horen bij Autosport Marc, zou dit 18 of 19" zijn.

Mvg Bert

19" .. 215/40 banden

Comment

• heb eens na die man gestuurd als hem evt velgen niet appart verkoopt, wie weet...

Comment

• ik zit al lang met kriebels in mijn buik voor een jaguar S-Type, maar ik heb schrik voor de verzekering en de wegentax enzo

hebben jullie soms meer info

iets zoals deze
                              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

gr.

Comment

• Vergeet de BIV ook niet, dat bedraagt nog 1.239,25€ voor deze wagen. Wegentaks is iets van 700€/j.
                                Verzekeren wordt helemaal een feest met dat aantal pk's en uw leeftijd. Of ge moet hem verzekeren op naam van uw ouders.

Comment

• Om van het verbruik nog maar te zwijgen.

Comment

• Tss 10-12L naargelang uw rijstijl.

Comment

• da ga nog mijne kever zit op 11liters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Tss 10-12L naargelang uw rijstijl.
                                        M'n nonkel z'n S-type krijg je met moeite onder de 12.

Comment

• Zo'n prefacelift 3.0 moet wel lukken om op 10 à 12 liter te rijden hoor ...

't Zijn goeie auto's maar apart qua rijsensatie .. nogal een sponzig rempedaal, vaag stuur, trage automaat, ..

Ik zou persoonlijk, indien in de markt voor zo'n S-type, zéker kijken voor een facelift (bouwjaar 2002 of recenter). Die hebben de nieuwe automaat en een schitterend touch-screen dvd GPS .. en vooral: het mooie interieur.
                                          Je herkent ze uiterlijk aan de spiegels (veel gestroomlijnder dan die op de prefacelift), de grille vooraan (ingewerkt Jaguar-logo ipv op de motorkap) en het opschrift achteraan ("S-type" staat links vd nummerplaat ipv rechts).
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X