Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet dat van een maat die bij de BMW-dealer werkt. Meer informatie heb ik niet. Ik denk E46
Ik denk niet dat dat waar is. De E46 M3 kreeg wel - dankzij een terugroepactie - nieuwe lagerschalen, maar om te zeggen dat ie om de 30 000 km nieuwe krukaslagers nodig heeft... denk 't nie...
Ik denk niet dat dat waar is. De E46 M3 kreeg wel - dankzij een terugroepactie - nieuwe lagerschalen, maar om te zeggen dat ie om de 30 000 km nieuwe krukaslagers nodig heeft... denk 't nie...
De onze heeft er toch nog geen nieuwe moeten hebben, en zitten nu aan bijna 60000km
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
is er eigenlijk sprake van andere motorisatie voor de XK als opvulling XK <=> XKR? ik veronderstel dat de XKR toch tegen de 500pk zal hebben om mee te kunnen met de M6 en SL55AMG en co. maar met 300pk komt hij tekort voor de 650i en SL500. zou de 4.2 SC dan het gamma komen opvullen misschien dus 300, 400 en 500pk? wat denken jullie hier over?
Comment