Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dikke x type, velgen zijn van een xj zeker? wist wel niet dat die 2a3 delig bestaan!
nope ... aftermarket! Lijkt inderdaad op iets Jaguar-achtigs maar dan in meerdelig. Zou op de uwe ook goed passen in een donkergrijs tintje
ATS Apollo 11
deze X doet me toch weer sterk twijfelen om er niet ook voor te gaan kijken. Spijtig is alleen dat er weinig
mogelijkheden (voor zover ik tot nu toe gevonden heb) zijn om de 3.0 nog wat meer paardjes te geven.
Vergeet de BIV ook niet, dat bedraagt nog 1.239,25€ voor deze wagen. Wegentaks is iets van 700€/j.
Verzekeren wordt helemaal een feest met dat aantal pk's en uw leeftijd. Of ge moet hem verzekeren op naam van uw ouders.
Zo'n prefacelift 3.0 moet wel lukken om op 10 à 12 liter te rijden hoor ...
't Zijn goeie auto's maar apart qua rijsensatie .. nogal een sponzig rempedaal, vaag stuur, trage automaat, ..
Ik zou persoonlijk, indien in de markt voor zo'n S-type, zéker kijken voor een facelift (bouwjaar 2002 of recenter). Die hebben de nieuwe automaat en een schitterend touch-screen dvd GPS .. en vooral: het mooie interieur.
Je herkent ze uiterlijk aan de spiegels (veel gestroomlijnder dan die op de prefacelift), de grille vooraan (ingewerkt Jaguar-logo ipv op de motorkap) en het opschrift achteraan ("S-type" staat links vd nummerplaat ipv rechts).
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment