Eigen makelij :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasiPodje via de AUX aansluiten, om in de zomermaanden van wat goeie muziek te kunnen genieten hé
Ge kent dat wel
gewoon eens bij het onderhoud laten weten aan de dealer, die kan een mooi kabeltje trekken naar het handschoenkastje of zo1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik heb vandaag een XJ gezien -dacht toch dat het er één was-, op zich niet speciaals, maar hij had net voor de voordeuren een soort van verticale streep, je kan het wat vergelijken met de luchtinlaten vd de RR op deze foto.
Iemand een idee welk type dit was?
Of heb ik me nu zo mis zien?
Last edited by Bert; 12/06/2006, 22:21.
Comment
-
da's zo'n speciale kan er ff niet opkomen
jaguar XJ portfolio
Jaguar XJ Super V8 Portfolio: spektakel-limousine
Jaguar laat op de New York Auto Show de XJ Super V8 Portfolio zien. De auto is een productiemodel dat is geïnspireerd op de ´Concept Eight´, die vorig jaar op de Amerikaanse beurs stond.
De Jaguar XJ Super V8 Portfolio is gebaseerd op de XJ met lange wielbasis. Jaguar plaatst de auto aan de top van het XJ-programma en zal in beperkte oplage worden gebouwd. Volgens Jaguar is de auto ´voornamelijk bedoeld voor de Amerikaanse en de Canadese markt´.
Aan de buitenkant valt de XJ Super V8 Portfolio op door de aluminium luchtuitlaten op de voorschermen. Ook zijn er een gaasgrille en glimmende 20 inch wielen. Jaguar heeft voor dit speciale model 2 aparte kleuren ontwikkeld: ´Black Cherry´ en ´Winter Gold´.
Aan de binnenkant van deze spektakel-limousine is het luxe wat de klok slaat. Er is veel leder en hout en de stoelen achterin zijn individueel te verstellen. Er is voorts onder meer een airco met 4 zones, en een dvd-systeem met 2 schermen achterin en een Alpine audio-systeem.
De motor van de V8 Portfolio is de 4,2-liter V8 supercharged; de topmotor uit de XJ-reeks. Voor het modeljaar 2006 heeft die krachtbron er nog 10 pk bijgekregen wat het totaal op 400 stuks brengt. De topsnelheid is begrensd op 250 km/u en de limousine sprint in 5,0 seconden van 0 naar 100.
Comment
-
Thx Timo
Idd,nu ik de foto's zie valt mijn Euro.
Wow behoorlijk exclusief dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300de R is super!
...
en dan eventjes poseren
+- in Jupke zijnen tuin hebben ze er ene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasMersie mersie !
Want bv op de eerste foto is je scherptediepte erg klein. Van zo'n foto's hou ik.
Mist wel ene klein beetje scherpte (de tweede dan)
En sorry voor de commentaar, maar ik heb nog fotografie gestudeerd, en kan het niet laten )
Maar ik vind deze mooie foto's van mijn favo merk wel lekker
Comment
-
Als onderdeel van het herstructureringsprogramma laat Ford onderzoeken of het mogelijk is een partner of een nieuwe eigenaar te vinden voor het merk Jaguar.
De Amerikaanse media meldt dat moederbedrijf Ford overweegt om Jaguar van de hand te doen. Ford heeft een investeringsbankier ingehuurd om te onderzoeken of die stap nuttig is.
Ford maakte in het tweede kwartaal van dit jaar een verlies van 254 miljoen dollar. De Premier Automotive Group, waarin naast Jaguar ook Volvo, Land Rover en Aston Martin zijn ondergebracht, is voor een aanzienlijk deel verantwoordelijk voor dit verlies. Sinds Ford Jaguar in 1989 voor 2,6 miljard dollar kocht, heeft het Britse merk nog nooit winst gemaakt.
Vorig jaar heeft Carlos Ghosn, topman van Renault-Nissan, Ford benaderd met de vraag of Jaguar te koop is. Toen kreeg hij nul op rekest. Renault-Nissan is nog steeds op zoek naar een merk dat hoger in de markt zit, omdat de Frans-Japanse alliantie daar nauwelijks is vertegenwoordigd.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5142&cache=no
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasHet einde voor Jaguar.... (een Franse Jag)
Ik wordt mijn hele leven BMW rijder
Jaguar (als naam) was al ten dode opgeschreven toen er diesels, X-types en Estates kwamen.
Jaguar (als merk) blijft hetzelfde of het nu in Engelse, Duitse, Amerikaanse of Franse handen is.
Comment
Comment