Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

prachtig
    maar ik mis die afgesloten wielkassen vanachter nog

Comment

• Vind ik persoonlijk wat minder

Comment

Vind ik persoonlijk wat minder
        zo'n prachtige witte cabrio vergelijken met zo'n schijtgrijze coupé, ni moeilijk

Comment

• Zo beter?

Comment

Zo beter?

yep, zo vind ik hem t'mooist

Comment

• XK8 cabrio getest:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die oude XK's zijn toch echte pareltjes

Comment

• Komt er een snellere XK: de XKR-R?

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

• laat maar komen!. En lepel deze motor dan in eens in de nieuwe S-type.
                    Een Britse M5!

Comment

• vraagje, geraak je met een kat op je capot door de keuring ?

Comment

• als dat met een ster gaat, zal dat ook met een kat gaan...

Comment

• een ster staat los, die kat vast...of niet ?

Comment

• Dit is een van mijn favo jags, de mkII, samen met de kerel die de mkII geintroduceerd heeft aan mij, dear old Morse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              een ster staat los, die kat vast...of niet ?
                              ik zou het niet weten... alleen weet ik wel dat er nu nog steeds vrij veel jags MET kat verkocht worden...

iemand meer wettelijke achtergrond??

Comment

• Oudere mercedessen hu sterren hangen toch ook vast of vergis ik mij daarin? En die geraken toch ook door de keuring?

Comment

• oudere sterren...vanaf de 123 heb ik een losse ster, op een /8 staat ze ook los, ben je al in de jaren 65

Comment

vraagje, geraak je met een kat op je capot door de keuring ?
                                    met een 'leaper' geraak je idd perfect door de keuring, no worries
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

oudere sterren...vanaf de 123 heb ik een losse ster, op een /8 staat ze ook los, ben je al in de jaren 65
                                      Ok dan vergis ik mij, ik dacht dat dat pas veel later was...

Maar dat je de sterren van de oudere moddelen er makkelijker afkrijgt, dat klopt toch? De ster van de S W220is er echt niet aftekrijgen...

Comment

• heb jij nooit verteld dat jag ze niet meer leverde, tenzij als ascesoire

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                          Ok dan vergis ik mij, ik dacht dat dat pas veel later was...

Maar dat je de sterren van de oudere moddelen er makkelijker afkrijgt, dat klopt toch? De ster van de S W220is er echt niet aftekrijgen...
                                          je kunt elke ster plukken
                                          maar ze staan zo los als wat

Comment

Working...
                                          X