Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten

Ik krijg precies goesting om naar Goodwood Festival of Speed af te zakken . Volgend jaar zeker eens proberen er naartoe te gaan.
    Ik ga dit jaar voor de eerste keer. Ik ben benieuwd.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik ga dit jaar voor de eerste keer. Ik ben benieuwd.
        De moeite?
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Furka Pass in Zwitserland met Jaguar.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Comment

• Jaguar plant 7 nieuwe modellen vanaf 2014 t.e.m. 2017: http://www.autocar.co.uk/car-news/ne...guars-revealed

Comment

• Hier nog wat nieuws:
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Jaguar plant 7 nieuwe modellen vanaf 2014 t.e.m. 2017: http://www.autocar.co.uk/car-news/ne...guars-revealed
                      Ben benieuwd! Klinkt allemaal goed alleszins.

Comment

• Goed dat ze een SUV gaan maken, kunnen ze ook van die koek meepikken.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Comment

De moeite?
                            Het was heel zeker de moeite. Als gepassioneerd liefhebber van auto's en autosport moet je daar zeker eens geweest zijn. Je hebt min. 2 dagen nodig om alles gezien te krijgen.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Jaguar maakt prachtige dingen, qua styling zijn er weinig andere hedendaagse auto's die eraan kunnen tippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                Jaguar maakt prachtige dingen, qua styling zijn er weinig andere hedendaagse auto's die eraan kunnen tippen.
                                tis waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Bah, enkel nieuws over 4-cilinder diesel. Wil je niet lezen als je 'n nieuwsbericht over Jaguar voorgeschoteld krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Bah, enkel nieuws over 4-cilinder diesel. Wil je niet lezen als je 'n nieuwsbericht over Jaguar voorgeschoteld krijgt.
                                    Neen inderdaad, feitelijk niet... dààr zitten we niet op te wachten.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Klopt, al is het wel de harde realiteit natuurlijk.

[Android/Tapatalk4]

Comment

• Waar is de tijd dat jaguar dikke v12's maakte....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                          Waar is de tijd dat jaguar dikke v12's maakte....
                                          Tis overal downsizing, zelfs in de Formule 1 ( maar een viercilinder komt daar ook tot zijn recht). Zelfs Maserati gaat naar een zelfontbrander met de Ghibli. Jaguar gaat mee met de tijd, moet wel om te verkopen. Met mijn 2.2 viercilinder geupgrade naar 225 pk en met sportuitlaat is het een zalige en mooie auto.

Comment

Working...
                                          X