Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ik ben geen Jaguar lover maar het is toch wel eens de moeite van één van de oldtimers te laten zien die de tandtist hier in 't straat heeft. Hij woont hier niet, heeft alleen zijn praktijk op maandag en donderdag.

Comment

• Nog ene se:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
          Ik ben geen Jaguar lover maar het is toch wel eens de moeite van één van de oldtimers te laten zien die de tandtist hier in 't straat heeft. Hij woont hier niet, heeft alleen zijn praktijk op maandag en donderdag.

Nice, toch wel dé ultieme Jaguar zo'n type E.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dezelfde vandaag tegengekomen in Berchem:

Trok natuurlijk veel aandacht, maar ik ben er geen fan van (buiten het geluid). Veel te opzichtig voor een Jag.
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Vandaag hier in Sopot op uitgekomen, pareltjes!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Dan ben je wel echt rijk in Polen zeker als je met een Jaguar rijdt?
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Dan ben je wel echt rijk in Polen zeker als je met een Jaguar rijdt?
                              Is dat bij ons ook niet zo?
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bwa, een goede X-type kan je vinden voor 10.000 Euro... veel auto voor weinig geld.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Een Jag aankopen is niet zo erg, zelfs een XK8 kan je de dag van vandaag kopen voor rond de 10.000€.
                                  Het zijn de taksen die bij de hogere modellen (de échte Jags) die dodelijk zijn.
                                  En voor mij blijft de X type wel een knappe wagen, maar het is en blijft een Mondeo met een klassevollere kas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Bwa, een goede X-type kan je vinden voor 10.000 Euro... veel auto voor weinig geld.
                                    Er staat hier een X-type te koop voor 3000€ op het forum.

Die oudere XJ's, zoals die bordeaux, vind ik wel knappe karren.
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Jaguar D-Type! by Motoriginal, on Flickr

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X