Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    heb jij nooit verteld dat jag ze niet meer leverde, tenzij als ascesoire
    klopt, ik heb geen idee wat daar de reden voor is

dennis (rofnek) heeft zowen kat op zen kap staan, denk niet dat zoiets problemen oplevert
    op de ouwere xj s staan ze ook nog
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      je kunt elke ster plukken
      maar ze staan zo los als wat
      Zijn de sterren dan van de jaren 70 nog altijd hetzelfde dan die van nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
        Zijn de sterren dan van de jaren 70 nog altijd hetzelfde dan die van nu?
        ja ze zijn even plooibaar en schiten bij weerstand uit hun gewricht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
          klopt, ik heb geen idee wat daar de reden voor is
          omdat het niet mag, ook al reageert de keuring niet

Comment

• Ik geloof wel en dat zal de reden zijn waarom het in feite verboden is dat als m'n iemand omver rijdt dat dat eens voor extra schade zou kunnen zorgen aan de voetganger.

Comment

• Ik heb daar juist bij onze buren een Jaguar zien staan. Aan de achterkant hingen twee plaatjes: aan de linkerkant een plaatje met Daimler en aan de rechterkant eentje met Super V8. Dus dit zal dan waarschijnlijk een Daimler Super V8 zijn, denk ik. Kan iemand me hier meer informatie over geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo14 Bekijk Berichten
                Ik heb daar juist bij onze buren een Jaguar zien staan. Aan de achterkant hingen twee plaatjes: aan de linkerkant een plaatje met Daimler en aan de rechterkant eentje met Super V8. Dus dit zal dan waarschijnlijk een Daimler Super V8 zijn, denk ik. Kan iemand me hier meer informatie over geven?

4.2 liter supercharged V8 met 400pk. De top in zijn klasse vind ik. Een S600 of 760i mogen dan wel zeer indrukwekkend zijn, de uitstraling van deze prachtbak hebben ze niet.
                Last edited by ; 01/12/2006, 19:06.

Comment

• Op wikipedia heb ik gelezen:
                  "Begin 2005 werd een nog exclusievere XJ aangekondigd. De Daimler Super V8 voor 2006 is een gelimiteerde versie van de Super V8. In maart 2005 stond er een op het autosalon van New York. De Daimler-versie voegt nog meer uitrusting toe als een DVD-speler en LCD-schermen in de hoofdsteunen. Het model is enkel in twee speciale kleuren, Black Cherry en Winter Gold, te verkrijgen. InNoord-Amerika kwam deze versie op de markt in augustus 2005 onder de naam Super V8 Portfolio."

In de tekst staat dat deze enkel in het zwart en het goud verkrijgbaar is, degene die ik heb gezien was donker groen.
                  Of is het toch een Daimler?

Comment

• Jaguar XK Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Jaguar XK Coupe

hier gaat mijn semi Brits hart heel veel sneller van slaan

Comment

• ik kreeg vandaag een post in de bus van het jaguar center...
                        een xj van 98 3.2 voor 7000 euri

mooi, met garantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo14 Bekijk Berichten
                          Op wikipedia heb ik gelezen:
                          "Begin 2005 werd een nog exclusievere XJ aangekondigd. De Daimler Super V8 voor 2006 is een gelimiteerde versie van de Super V8. In maart 2005 stond er een op het autosalon van New York. De Daimler-versie voegt nog meer uitrusting toe als een DVD-speler en LCD-schermen in de hoofdsteunen. Het model is enkel in twee speciale kleuren, Black Cherry en Winter Gold, te verkrijgen. InNoord-Amerika kwam deze versie op de markt in augustus 2005 onder de naam Super V8 Portfolio."

In de tekst staat dat deze enkel in het zwart en het goud verkrijgbaar is, degene die ik heb gezien was donker groen.
                          Of is het toch een Daimler?
                          Zeker dat het een Daimler was en geen 'gewone' Super V8?
                          Je kan het ook altijd zien aan het rooster vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                            Zeker dat het een Daimler was en geen 'gewone' Super V8?
                            Je kan het ook altijd zien aan het rooster vooraan.
                            eigenlijk niet echt, want dat wordt nogal frequent gewisseld
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              eigenlijk niet echt, want dat wordt nogal frequent gewisseld

Is dat rooster niet anders dan bij een gewone XJ?

Comment

• Aston martin kloon ?

Jaguar-tuner Arden heeft de XK Coupé omgebouwd tot Arden AJ 20 Coupé. Maar puur een naamsverandering is het niet te noemen. Met 480 pk onder de motorkap, een verlaagd onderstel, sportief exterieur en 21 inch lichtmetalen wielen is dit een Britse kat die zijn klauwen laat zien.
                                Al meer dan 30 jaar is Arden een bekende Jaguar en Land Rover-tuner. Het Duitse bedrijf heeft zich ditmaal gebogen over de XK Coupé. Volgens Arden een sportieve en elegante sportauto met voldoende potentieel. Om al dat potentieel uit de XK Coupé te halen werd de sportauto door Arden grondig onder handen genomen. En het resultaat mag er zijn!

480 pk V8
                                De achtcilinder krachtbron onder de motorkap van de XK levert standaard een vermogen van 298 pk en een koppel van 411 Nm. Op zich niets om voor je voor te schamen, maar er is meer mogelijk. En dat bewijst Arden. De cilinderinhoud werd opgeboord van 4,2 naar 4,5 liter en er werd een speciale nokkenas gemonteerd. Met nog tal van andere aanpassingen werd een vermogenswinst van 94 pk gerealiseerd. Met een totaal van 392 pk en 475 Nm komt de Arden XK Coupé dicht in de buurt van de XKR Coupé. Maar Arden heeft het hierbij niet gelaten. Dankzij de montage van een compressor wist de tuner het vermogen nog verder op te schroeven. Het resultaat is 480 pk en 640 Nm. Daarmee sprint de XK van Arden in slechts 4,8 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h. De topsnelheid ligt op 295 km/h en dat maakt de Arden AJ 20 Coupé tot de snelste Jaguar van dit moment.

Sportieve aankleding
                                Geheel in lijn met de extra sportieve prestaties werd ook het exterieur aangepast. Aan de voorzijde zien we een sportief gevormde bumper met grote luchtinlaten. Verder vallen de zijskirts, de powervents in de motorkap en de donker getinte koplampen op. De achterspoiler op zowel de kofferbak als boven de achterruit, de vier uitlaatpijpen en de sportieve achterbumper maken het plaatje compleet. Wie nog twijfelt aan het potentieel van deze sportauto zal worden overtuigt door de 21 inch lichtmetalen wielen die opvallend zijn vormgegeven.

Sportief getint interieur
                                Tot slot heeft Arden ook het interieur aangepakt. Het dashboard werd afgewerkt met hoogwaardig hout, de stoelen bekleed met een combinatie van leer en alcantara en het geheel kreeg een sportief tintje dankzij diverse carbon-strips.

Comment

• kijk

Die foto's waren de preview van de XK die er nu is.

Je ziet duidelijk dat er een photoshop is gebeurd met die foto's, die van Arden zal er nooit zo uitzien

Iedereen weet dat de XK op de Aston Martin lijkt omdat ze dezelfde tekenaar hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten

Jaguar-tuner Arden heeft de XK Coupé omgebouwd tot Arden AJ 20 Coupé. Maar puur een naamsverandering is het niet te noemen. Met 480 pk onder de motorkap, een verlaagd onderstel, sportief exterieur en 21 inch lichtmetalen wielen is dit een Britse kat die zijn klauwen laat zien.
                                    Al meer dan 30 jaar is Arden een bekende Jaguar en Land Rover-tuner. Het Duitse bedrijf heeft zich ditmaal gebogen over de XK Coupé. Volgens Arden een sportieve en elegante sportauto met voldoende potentieel. Om al dat potentieel uit de XK Coupé te halen werd de sportauto door Arden grondig onder handen genomen. En het resultaat mag er zijn!

480 pk V8
                                    De achtcilinder krachtbron onder de motorkap van de XK levert standaard een vermogen van 298 pk en een koppel van 411 Nm. Op zich niets om voor je voor te schamen, maar er is meer mogelijk. En dat bewijst Arden. De cilinderinhoud werd opgeboord van 4,2 naar 4,5 liter en er werd een speciale nokkenas gemonteerd. Met nog tal van andere aanpassingen werd een vermogenswinst van 94 pk gerealiseerd. Met een totaal van 392 pk en 475 Nm komt de Arden XK Coupé dicht in de buurt van de XKR Coupé. Maar Arden heeft het hierbij niet gelaten. Dankzij de montage van een compressor wist de tuner het vermogen nog verder op te schroeven. Het resultaat is 480 pk en 640 Nm. Daarmee sprint de XK van Arden in slechts 4,8 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h. De topsnelheid ligt op 295 km/h en dat maakt de Arden AJ 20 Coupé tot de snelste Jaguar van dit moment.

Sportieve aankleding
                                    Geheel in lijn met de extra sportieve prestaties werd ook het exterieur aangepast. Aan de voorzijde zien we een sportief gevormde bumper met grote luchtinlaten. Verder vallen de zijskirts, de powervents in de motorkap en de donker getinte koplampen op. De achterspoiler op zowel de kofferbak als boven de achterruit, de vier uitlaatpijpen en de sportieve achterbumper maken het plaatje compleet. Wie nog twijfelt aan het potentieel van deze sportauto zal worden overtuigt door de 21 inch lichtmetalen wielen die opvallend zijn vormgegeven.

Sportief getint interieur
                                    Tot slot heeft Arden ook het interieur aangepakt. Het dashboard werd afgewerkt met hoogwaardig hout, de stoelen bekleed met een combinatie van leer en alcantara en het geheel kreeg een sportief tintje dankzij diverse carbon-strips.
                                    Lelijk

Comment

• Jaguar vult het programma van de XJ aan met dieselversies met lange wielbasis.

De Jaguar XJ Long Wheelbase is vanaf heden ook te koop met de 2,7-liter V6 diesel met een vermogen van 204 pk. Hij is er in de basisvoering maar ook als luxe Sovereign versie. In die eerste uitvoering kost hij 96.600 euro; de Sovereign is 101.900 euro. De korte varianten van de XJ 2,7D kosten respectievelijk 93.300 euro en 98.600 euro.

Die prijzen kloppen niet ..LWB versie op XJ is normaal +-3000-4000 euro extra...in de 2.7Diesel zal dit dus waarschijnlijk rond de 74000 euro liggen vermoed ik

edit: aahja ,da's waar ook ,thanks SpeedExceed
                                      Last edited by ; 24/01/2007, 21:15.

Comment

• Jouw prijzen zijn gewoon de Nederlandse prijzen ..

Comment

• Is het vorige model XJR wat betrouwbaar?
                                          Vriend van mij wil ervan profiteren dat die geen drol kosten in aankoop

Comment

Working...
                                          X