Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Zo een XJ blijft toch een fantastische bak. En het model wat daarna kwam, wat eigenlijk van uitzicht enkel een facelift was, wat een kar!!
Wie zoiets koopt in tweedehands, en chance heeft dat er niks duur aan kapot gaat, die heeft de zaak van zijn leven gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
Wie zoiets koopt in tweedehands, en chance heeft dat er niks duur aan kapot gaat, die heeft de zaak van zijn leven gedaan
(Maar toch altijd hout blijven vasthouden :p )
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
een maat van me had op de zaak een xf en een xj 2,7d
hij had een goed contract geleverd bij bmw en moest bmw kopen, hij heeft liggen leuren met die xj...en ik hapte niet toe...eigenlijk heb ik (mss) een beetje spijt, maar spijt is wat de koe schijt zei herman brood altijd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenZo een XJ blijft toch een fantastische bak. En het model wat daarna kwam, wat eigenlijk van uitzicht enkel een facelift was, wat een kar!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet om te kleineren tov jag, maar een antwoord op david omdat we zelfde gen zijn ongeveer
ik ben jaglover en heb die 220 nooit wat gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenDag Jag Lovers, weldra gaat ge mij in deze rubriek terug kunnen vinden. Heb een XF besteld. Levering ergens mei/juni. Skol !
Congratz! Wat zij de specs ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Bedankt.
Voornaamste specs: Portfolio 2.0 D 180 PK automaat, ultimate black, Incontrol Touch Pro met 825W Meridian Surround audio, 20 " Star velgen, Parkeerhulp- en Koud Klimaat Pack.
Foto geplukt van het net (is R-Sport versie maar verschilt op zijskirts en klein verschil in voorbumper na niet van de Portfolio uitvoering).
Comment
Comment