Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
    Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
    die velgen op die X-type zijn toch maar lelijk
    Idd, die zien echt niet uit, de velgen op de 2de foto daarentegen, echt heel mooi
    ze kosten dan ook 4.400€ ...
    Welke?
    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
      [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UADXAp4XV7I6uh*yIICTCJUMkMH6fQBlHfd9u3zVh*bnQd3Bc PBSuxLF5XJsW2xF6G!ikdd3kNe!a5IrP15aWEEG!CVdjhozcC1 IFptwbHqu111RCQys1HSCdhkAcHYZ/S%20R%20achterkant.JPG?dc=4675418260328593642[/img]
      Met deze S-type R hebben wij eens testgereden. Aan alle lichten eerste weg
      Ik heb er ook al mee gereden 200 per uur en een curieuzeneus in een LandCruiser wou per se eens de voorkant zien, hij maar duwen en duwen en duwen om er toch voorbij te geraken
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman

Met deze S-type R hebben wij eens testgereden. Aan alle lichten eerste weg
        Behalve bij rood hoop ik.

Comment

• X-type

Hallo allemaal,
          Heb een twee maanden gelden mijn eerste jaguar afgehaald: een X-type 2.0D.
          Zaaalige wagen om mee te rijden, zeker als je een terreinwagen gewoon bent. Doorslag was de dieselmotor. Ik hoop zelf dat 1) er een 2.2 of zwaardere diesel uitkomt (liefst 4x4) en 2) dat er een coupe zou gemaakt worden. kwestie om binenn 3 jaar een opvolger voor onze x-type te voorzien.
          Denk ook aan de S 2.7, maar denk dat deze wat te 'oud' is voor mij.

Heb tevens een vraagje:
          Hoe komt het dat tegenwoordig maar weinig tot geen Jaguars nog het klassieke jaguarembleem hebben staan op de motorkap (ik bedoel dus de kat die zoals de mercedesster op de motorkap staat). Ik heb al x-types gezien met een kat, maar de meeste zonder. Ook de S types ziet men minder met kat. Een optie? Niet dat ik er eentje zou willen (hou liever van sportieve look dan klassieke), maar uit nieuwschierigheid.

Comment

• proficiat met je aankoop
            vind het zeker geen lelijke wagen, net zaols de breakversie ervan.

Het S-type zal je niet "te oud" vinden, als je de sport-versie neemt.
            (Zonder chroomranden, maar alles in koetswerkkleur)

de jaguar is idd een optie ,die ik direct zou nemen, (niet op een X-type, maar op een S-type) maar waar veel mensen over twijfelen uit schrik voor vandalisme.

Comment

• Ge moet niet twijfelen... ik geloof dat men dat er gewoon kan afdraaien...dus als je wat teveel naar geparkeerde Jags hebt zitten kijken... dan verwonderd het mij niet dat ge er weinig gezien hebt Dave-Jag.
              Peugeot 307 Sw 1.4HDI
              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Re: X-type

Oorspronkelijk geplaatst door Dave_Jag
                Hallo allemaal,
                Heb een twee maanden gelden mijn eerste jaguar afgehaald: een X-type 2.0D.
                Zaaalige wagen om mee te rijden, zeker als je een terreinwagen gewoon bent. Doorslag was de dieselmotor. Ik hoop zelf dat 1) er een 2.2 of zwaardere diesel uitkomt (liefst 4x4) en 2) dat er een coupe zou gemaakt worden. kwestie om binenn 3 jaar een opvolger voor onze x-type te voorzien.
                Denk ook aan de S 2.7, maar denk dat deze wat te 'oud' is voor mij.
                Proficiat. Er komt 100% zeker géén coupé uit (te weinig winstgevend), en concrete plannen voor een grotere dieselmotor zijn er ook niet (wellicht komt die er ook niet, omwille van dezelfde reden)

Heb tevens een vraagje:
                Hoe komt het dat tegenwoordig maar weinig tot geen Jaguars nog het klassieke jaguarembleem hebben staan op de motorkap (ik bedoel dus de kat die zoals de mercedesster op de motorkap staat). Ik heb al x-types gezien met een kat, maar de meeste zonder. Ook de S types ziet men minder met kat. Een optie? Niet dat ik er eentje zou willen (hou liever van sportieve look dan klassieke), maar uit nieuwschierigheid.
                Je bedoelt wellicht de springende cat ? Mag niet meer in bepaalde landen o.v. een strenge wetgeving. Als je een voetganger aanrijdt zou deze ernstig verwond kunnen worden door de springende cat. In landen waar het wél toegelaten is, is het een optie. Kost niet zoveel, maar trekt wel veel vandalen aan en daarom koopt bijna niemand dat. Staat trouwens niet mooi, vind ik.
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                    In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
                    Dat weet ik nog zo niet hoor.

Comment

In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
                      In de Jaguar S-type R zit een 4.2 V8 supercharged variant met 400pk dus ik denk wel dat ze die ook in de ford zullen steken.

Om maar even te zeggen hoe "dom" zo'n reactie wel is.
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                        In de Jaguar S-type R zit een 4.2 V8 supercharged variant met 400pk dus ik denk wel dat ze die ook in de ford zullen steken.

Waarom is dat nu een domme reactie?? Het onderstel is hetzelfde, Jaguar is een dochter van Ford. En de 2.0 TDCI wat nu in de X-type ligt is ook van Ford. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 2.2 niet in de Jaguar steken En ik heb nooit beweerd dat die erin komt te liggen hé. Ik zei ik 'denk' dus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Jaguar is een dochter van Ford. En de 2.0 TDCI wat nu in de X-type ligt is ook van Ford. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 2.2 niet in de Jaguar steken

Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 4.2 supercharged in de Ford steken
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Jaguar is een dochter van Ford. En de 2.0 TDCI wat nu in de X-type ligt is ook van Ford. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 2.2 niet in de Jaguar steken

Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 4.2 supercharged in de Ford steken
                            Dat zou nogal een Fordje opleveren

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

Alex, ik weet niet wat uw bedoeling is hé maar ik mag toch een persoonlijke veronderstelling posten op dit forum zonder dat ik afgedaan wordt als een dom mens dat van niks weet hé.

Comment

Alex, ik weet niet wat uw bedoeling is hé maar ik mag toch een persoonlijke veronderstelling posten op dit forum zonder dat ik afgedaan wordt als een dom mens dat van niks weet hé.
                                Je mag een veronderstelling posten. Ik neem mijn woorden terug, het was geen domme veronderstelling.

Nu is het mijn beurt om een veronderstelling te maken.

Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Ik veronderstel dus wel dat de 4.2 V8 met supercharger en 400pk bijna zeker ook in de Mondeo komt te liggen.
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Motors

Bedankt allemaal voor het antwoord!

Inderdaad: de S-Type sport heeft wel iets!! Mijn huidige Jag heb ik ook zonder de chroomranden gekpocht (enkel radiator en achterstuk aan koffer zijn nog chroom). Ik hou van een combinatie kllassiek-sportief, daarmee.
                                  Nu nog andere velgjes bestellen (tegen de winter, want dan doet jaguar speciale promoties voor winterbanden MET velg).

Motors: het is de dealer die mij verteld heeft dat er met hoge waarschijnlijkheid een 2.2 gaat komen voor de automatische versnellingsbak. En ze gaan inderdaad nog meer motors 'delen' tussen Jaguar, Ford en Volvo. Ik snap ook niet waarom meesten het precies zo een schandaal vinden dat een 'licht bewerkte ford motor' in de Jaguar ligrt terwijl deze motor bij de betse diesels behoort.
                                  Trouwens Jaguar heeft de dieselmotor stiller gemaakt door sensoren te plaatsen die constant luisteren en regelen (klinkt grappig, maar is effectief zo). Maar goed ook dat er niet zo een klepperend geluid uit de kap komt :-)

We zullen wel zien wat ze binnen 3 a 4 jaar gaan uitbrengen bij Jaguar, want ik hoop bij dit merk te blijven (nu dus al verslaafd :-) ).
                                  Bij andere merken vindt ik niet vlug mijn goesting: TE veel eenheidskoek in modellen. Jaguar durft tenminste nog een eigen karakter te behouden.

Comment

• Re: Motors

Oorspronkelijk geplaatst door Dave_Jag
                                    Bedankt allemaal voor het antwoord!

Inderdaad: de S-Type sport heeft wel iets!! Mijn huidige Jag heb ik ook zonder de chroomranden gekpocht (enkel radiator en achterstuk aan koffer zijn nog chroom). Ik hou van een combinatie kllassiek-sportief, daarmee.
                                    Nu nog andere velgjes bestellen (tegen de winter, want dan doet jaguar speciale promoties voor winterbanden MET velg).

Motors: het is de dealer die mij verteld heeft dat er met hoge waarschijnlijkheid een 2.2 gaat komen voor de automatische versnellingsbak. En ze gaan inderdaad nog meer motors 'delen' tussen Jaguar, Ford en Volvo. Ik snap ook niet waarom meesten het precies zo een schandaal vinden dat een 'licht bewerkte ford motor' in de Jaguar ligrt terwijl deze motor bij de betse diesels behoort.
                                    Trouwens Jaguar heeft de dieselmotor stiller gemaakt door sensoren te plaatsen die constant luisteren en regelen (klinkt grappig, maar is effectief zo). Maar goed ook dat er niet zo een klepperend geluid uit de kap komt :-)

We zullen wel zien wat ze binnen 3 a 4 jaar gaan uitbrengen bij Jaguar, want ik hoop bij dit merk te blijven (nu dus al verslaafd :-) ).
                                    Bij andere merken vindt ik niet vlug mijn goesting: TE veel eenheidskoek in modellen. Jaguar durft tenminste nog een eigen karakter te behouden.
                                    juist kwestie van smaak natuurlijk
                                    maar het eerste dat ik in koestwerkkleur zou zetten is de rooster
                                    komt veel sportiever over

of

Comment

• Zijn dit foute foto's of was dit de bedoeling?
                                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes is the best
                                        Zijn dit foute foto's of was dit de bedoeling?
                                        wat is er fout aan :
                                        het gaat over de x-type, en over chroom of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes is the best
                                          Zijn dit foute foto's of was dit de bedoeling?
                                          wat is er fout aan :
                                          het gaat over de x-type, en over chroom of niet.
                                          liever degene zonder croom

Comment

Working...
                                          X