Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UADXAp4XV7I6uh*yIICTCJUMkMH6fQBlHfd9u3zVh*bnQd3Bc PBSuxLF5XJsW2xF6G!ikdd3kNe!a5IrP15aWEEG!CVdjhozcC1 IFptwbHqu111RCQys1HSCdhkAcHYZ/S%20R%20achterkant.JPG?dc=4675418260328593642[/img]1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
X-type
Hallo allemaal,
Heb een twee maanden gelden mijn eerste jaguar afgehaald: een X-type 2.0D.
Zaaalige wagen om mee te rijden, zeker als je een terreinwagen gewoon bent. Doorslag was de dieselmotor. Ik hoop zelf dat 1) er een 2.2 of zwaardere diesel uitkomt (liefst 4x4) en 2) dat er een coupe zou gemaakt worden. kwestie om binenn 3 jaar een opvolger voor onze x-type te voorzien.
Denk ook aan de S 2.7, maar denk dat deze wat te 'oud' is voor mij.
Heb tevens een vraagje:
Hoe komt het dat tegenwoordig maar weinig tot geen Jaguars nog het klassieke jaguarembleem hebben staan op de motorkap (ik bedoel dus de kat die zoals de mercedesster op de motorkap staat). Ik heb al x-types gezien met een kat, maar de meeste zonder. Ook de S types ziet men minder met kat. Een optie? Niet dat ik er eentje zou willen (hou liever van sportieve look dan klassieke), maar uit nieuwschierigheid.
Comment
-
proficiat met je aankoop
vind het zeker geen lelijke wagen, net zaols de breakversie ervan.
Het S-type zal je niet "te oud" vinden, als je de sport-versie neemt.
(Zonder chroomranden, maar alles in koetswerkkleur)
de jaguar is idd een optie ,die ik direct zou nemen, (niet op een X-type, maar op een S-type) maar waar veel mensen over twijfelen uit schrik voor vandalisme.
Comment
-
Ge moet niet twijfelen... ik geloof dat men dat er gewoon kan afdraaien...dus als je wat teveel naar geparkeerde Jags hebt zitten kijken... dan verwonderd het mij niet dat ge er weinig gezien hebt Dave-Jag.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Re: X-type
Oorspronkelijk geplaatst door Dave_JagHallo allemaal,
Heb een twee maanden gelden mijn eerste jaguar afgehaald: een X-type 2.0D.
Zaaalige wagen om mee te rijden, zeker als je een terreinwagen gewoon bent. Doorslag was de dieselmotor. Ik hoop zelf dat 1) er een 2.2 of zwaardere diesel uitkomt (liefst 4x4) en 2) dat er een coupe zou gemaakt worden. kwestie om binenn 3 jaar een opvolger voor onze x-type te voorzien.
Denk ook aan de S 2.7, maar denk dat deze wat te 'oud' is voor mij.
Heb tevens een vraagje:
Hoe komt het dat tegenwoordig maar weinig tot geen Jaguars nog het klassieke jaguarembleem hebben staan op de motorkap (ik bedoel dus de kat die zoals de mercedesster op de motorkap staat). Ik heb al x-types gezien met een kat, maar de meeste zonder. Ook de S types ziet men minder met kat. Een optie? Niet dat ik er eentje zou willen (hou liever van sportieve look dan klassieke), maar uit nieuwschierigheid.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Om maar even te zeggen hoe "dom" zo'n reactie wel is.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Om maar even te zeggen hoe "dom" zo'n reactie wel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 4.2 supercharged in de Ford steken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 4.2 supercharged in de Ford steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Dus waarom zou het niet mogelijk zijn dat ze die 4.2 supercharged in de Ford steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0In de zomer komt er een 2.2 TDCI variant met 150pk in de Mondeo uit dus ik denk wel dat ze die ook in de jaguar zullen steken.
Nu is het mijn beurt om een veronderstelling te maken.
Ford is de moeder van Jaguar, de 3.0 die in de S-type ligt, ligt ook in de Mondeo. Ik veronderstel dus wel dat de 4.2 V8 met supercharger en 400pk bijna zeker ook in de Mondeo komt te liggen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Motors
Bedankt allemaal voor het antwoord!
Inderdaad: de S-Type sport heeft wel iets!! Mijn huidige Jag heb ik ook zonder de chroomranden gekpocht (enkel radiator en achterstuk aan koffer zijn nog chroom). Ik hou van een combinatie kllassiek-sportief, daarmee.
Nu nog andere velgjes bestellen (tegen de winter, want dan doet jaguar speciale promoties voor winterbanden MET velg).
Motors: het is de dealer die mij verteld heeft dat er met hoge waarschijnlijkheid een 2.2 gaat komen voor de automatische versnellingsbak. En ze gaan inderdaad nog meer motors 'delen' tussen Jaguar, Ford en Volvo. Ik snap ook niet waarom meesten het precies zo een schandaal vinden dat een 'licht bewerkte ford motor' in de Jaguar ligrt terwijl deze motor bij de betse diesels behoort.
Trouwens Jaguar heeft de dieselmotor stiller gemaakt door sensoren te plaatsen die constant luisteren en regelen (klinkt grappig, maar is effectief zo). Maar goed ook dat er niet zo een klepperend geluid uit de kap komt :-)
We zullen wel zien wat ze binnen 3 a 4 jaar gaan uitbrengen bij Jaguar, want ik hoop bij dit merk te blijven (nu dus al verslaafd :-) ).
Bij andere merken vindt ik niet vlug mijn goesting: TE veel eenheidskoek in modellen. Jaguar durft tenminste nog een eigen karakter te behouden.
Comment
-
Re: Motors
Oorspronkelijk geplaatst door Dave_JagBedankt allemaal voor het antwoord!
Inderdaad: de S-Type sport heeft wel iets!! Mijn huidige Jag heb ik ook zonder de chroomranden gekpocht (enkel radiator en achterstuk aan koffer zijn nog chroom). Ik hou van een combinatie kllassiek-sportief, daarmee.
Nu nog andere velgjes bestellen (tegen de winter, want dan doet jaguar speciale promoties voor winterbanden MET velg).
Motors: het is de dealer die mij verteld heeft dat er met hoge waarschijnlijkheid een 2.2 gaat komen voor de automatische versnellingsbak. En ze gaan inderdaad nog meer motors 'delen' tussen Jaguar, Ford en Volvo. Ik snap ook niet waarom meesten het precies zo een schandaal vinden dat een 'licht bewerkte ford motor' in de Jaguar ligrt terwijl deze motor bij de betse diesels behoort.
Trouwens Jaguar heeft de dieselmotor stiller gemaakt door sensoren te plaatsen die constant luisteren en regelen (klinkt grappig, maar is effectief zo). Maar goed ook dat er niet zo een klepperend geluid uit de kap komt :-)
We zullen wel zien wat ze binnen 3 a 4 jaar gaan uitbrengen bij Jaguar, want ik hoop bij dit merk te blijven (nu dus al verslaafd :-) ).
Bij andere merken vindt ik niet vlug mijn goesting: TE veel eenheidskoek in modellen. Jaguar durft tenminste nog een eigen karakter te behouden.
maar het eerste dat ik in koestwerkkleur zou zetten is de rooster
komt veel sportiever over
of
Comment
Comment