Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Sorry, maar dit nieuws bracht toch een kleine glimlach teweeg:
Jaguar F-type komt!
AMSTERDAM - Jaguar zou weer met de F-Type aan de slag zijn. Naar verluidt wordt nu gekeken om de roadster op de bodemsectie van de X-Type/Ford Mondeo te ontwikkelen.
Ook de motoren en aandrijflijn komen naar het schijnt van de X-Type, al zal de open sportwagen áchterwielaandrijving krijgen. Jaguar schoof het F-Type-project enige tijd geleden opzij om geld, tijd en ruimte te besparen voor de versnelde introductie van populaire types de X-Type diesel en Estate.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
"Eindelijk nog eens een Jaguar om naar uit te kijken."
"Eigenlijk nóg een Jagaur om naar uit te kijken."
Wat brakke bedoelt, daar heb ik geen idee van, maar bij mij is het dat tweede (al keek ik ook uit naar de nieuwe XJ, maar die stelt me teleur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
Voor de geïnteresseerden, er is sinds kort ook een car configurator (wel zonder prijzen) beschikbaar voor de nieuwe S-type op www.jaguar.com/uk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
Wat brakke bedoelt, daar heb ik geen idee van, maar bij mij is het dat tweede (al keek ik ook uit naar de nieuwe XJ, maar die stelt me teleur).
Eindelijk, nog een Jaguar om naar uit te kijken.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
Eindelijk, nog een Jaguar om naar uit te kijken.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door den brakkeEindelijk nog een jaguar om naar uit te kijken.
Eindelijk, nog een Jaguar om naar uit te kijken.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment