Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexVoila, hier de héle collectie Jaguar-foto's. Allemaal zelf genomen op allerhande evenementen van Jaguar (voornamelijk presentaties van nieuwe modellen), maar ook daarbuiten.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDVAnMTXIvgOgstf00ieazVwnTYxVR3TGC3IMe3vzxutscAL HrAWucNViHkavbBqeILhoC3W8W7T7Rhhiby*I!11ampN2JwM3j wPg3KEQ0/P1011504.JPG?dc=4675421758644526579[/img]
I wish ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carlimits crewOorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door tdi130Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door tdi130Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Van service is er bij jaguar maar weinig te verwachten.Mijn vader ging met onze xk8 naar de garage voor een paar onderdelen te vervangen.Wij komen dus toe in de jaguar garage vijf minuten na sluitingstijd en wat blijkt er is niemand meer,mijn vader belt de vertegenwoordiger van de garage op en hij zegt dat er niemand meer is,die vertegenwoordiger antwoord dan dat we onze jaguar op de parking mogen laten staan en dat er een ford ka voor ons klaar staat.Dat is nu echt geen service!1)Er was niemand meer2)wij krijgen een ford ka ter vervanging van onze xk8,dat ze ons dan tenminste een x-type gaven ofzo maar toch geen ka.
Ze zeggen daar een een datum waarop we onze Bora mogen gaan halen na een groot onderhoud. dan komen we daar aan, blijkt at de garage gesloten is
We wouden enkele onderdelen laten veranderen maar die waren niet dringend dus we wachten twee weken voor een goede vervangwagen !!!
twee weken later komen we toe, we vragen onze vervanwagen Wat zegt die ... Hoe, vervangwagen er is geen vervangwagen vrij !!!, Wij gebeld naar hoofdzetel waar we contacten hebben en we hebben een full-option peugeot 607 gekregen (versie titane) !!!
Comment
-
Aha, RN, schitterend !
Eerlijk gezegd : 'k vind de velgen niet zo bijster mooi, maar da's elki z'n eigen smaak. EN het exterieurkleur, daarvoor moet 'k wachten tot 'k wat betere foto's heb gezien of 'm 'es in 't echt kan bewonderen. 'k Ben ook nogal te vinden voor 'es iets anders dan altijd dat saaie grijs en zwart ... maar bordeaux metallic is wel een héél moedige keuze. Maar 't zal wel staan op de S-type. Ik zou echter donkergroen metallic voorgenomen hebben.
Schitterende wagen, heel mooi interieur, mooie uitrusting. Echt m'n complimenten. Alleen, die velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jefProficiat met je keuze, RN, we zullen wel fotootjes zien verschijnen, veronderstel ik? Maar afgaand op wat je qua catalogusfoto's hebt gepost, ziet dat er absoluut niet slecht uit.
Eindelijk nog eens iemand die het aandurft een andere kleur te kiezen dan lichtmetaal grijs, zwart of Jaguar-groen...
Op dit moment is groen metallic m'n favoriete kleur. Bijna elke wagen die 'k wel zou willen, zou er in 't groen komen te staan.
Zowel de MINI, een Porsche, een BMW '6, ... Jammer dat het gewone groen metallic bij BMW zo lelijk is. Anders had ik waarschijnlijk geen mysticblauwe genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAha, RN, schitterend !
Eerlijk gezegd : 'k vind de velgen niet zo bijster mooi, maar da's elki z'n eigen smaak. EN het exterieurkleur, daarvoor moet 'k wachten tot 'k wat betere foto's heb gezien of 'm 'es in 't echt kan bewonderen. 'k Ben ook nogal te vinden voor 'es iets anders dan altijd dat saaie grijs en zwart ... maar bordeaux metallic is wel een héél moedige keuze. Maar 't zal wel staan op de S-type. Ik zou echter donkergroen metallic voorgenomen hebben.
Schitterende wagen, heel mooi interieur, mooie uitrusting. Echt m'n complimenten. Alleen, die velgen...
Ik weet het, ik wilde dus eerst resoluut voor zwart gaan. Britisch racing green en Jaguar racing green staan me wel aan, maar toch.. En het toeval wilde dat er toen juist in de showroom een radiance rode stond - moest uitgeleverd worden aan een eigenaar in Maasmechelen - en die kleur was zeeeer mooi.
De verkoper was ook een beetje meer te vinden voor rood dan zwart, en ik had niet veel nodig om verkocht te zijn...
Comment
-
Ik ben toch eerlijk ? Over de buitenkleur houd ik nog m'n waffel, effe, wil 'm eerst IRL zien. De velgen echter, nou die zijn echt m'n smaak niet, vond ze de minste van allemaal in jouw poll toen.
Beter eerlijk m'n gedacht zeggen dan gladjes stroop aan het moderatormondje smeren, dacht ik zo ? Heb zelf ook liever dat mensen eerlijk hun gedacht zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk ben toch eerlijk ? Over de buitenkleur houd ik nog m'n waffel, effe, wil 'm eerst IRL zien. De velgen echter, nou die zijn echt m'n smaak niet, vond ze de minste van allemaal in jouw poll toen.
Beter eerlijk m'n gedacht zeggen dan gladjes stroop aan het moderatormondje smeren, dacht ik zo ? Heb zelf ook liever dat mensen eerlijk hun gedacht zeggen.
Je zult 'm wel zien Ik taffel wel eens naar Hent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door gTaIk ben toch eerlijk ? Over de buitenkleur houd ik nog m'n waffel, effe, wil 'm eerst IRL zien. De velgen echter, nou die zijn echt m'n smaak niet, vond ze de minste van allemaal in jouw poll toen.
Je zult 'm wel zien Ik taffel wel eens naar Hent.
En zo leuk : je spreekt meteen de naam van m'n woonplaats uit op de manier waarop de inwoners van m'n geboorteprovincie het doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Hij staat hier al wel ergens in een ander topic, maar vind hem wel de moeite om hier nog eens te zetten
Echt heerlijk gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carchallenge1Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Hij staat hier al wel ergens in een ander topic, maar vind hem wel de moeite om hier nog eens te zetten
Echt heerlijk gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door carchallenge1Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Hij staat hier al wel ergens in een ander topic, maar vind hem wel de moeite om hier nog eens te zetten
Echt heerlijk gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door carchallenge1Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Hij staat hier al wel ergens in een ander topic, maar vind hem wel de moeite om hier nog eens te zetten
Echt heerlijk gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESMmm bij mij zijn de mooiste jaguars de X-Type en de XJ
De XK en de S-type ook maar de break staat me niet zo aan
Comment
Comment