De break is niet leljk maar zeker niet zo mooi als hun andere modellen,de X-Type Estate is wel mooier dan een 3 Touring
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Wat vinden andere mensen met een jaguar daarvan?
Rijdt hier niemand met een jaguar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Roughneck (binnenkort heeft ie een nieuw S-type 2.7d)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Snorry=Sorry+ n
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door BMW RULES1 ding vind ik dom bij Jaguar op je boordcomputer komt op OUTSIDE TEMPERATURE HIGH(Bij de X-Type toch) alle wa zijde daar nu mee? i.p.v de graden te zeggen...(op de airco kan je wel zien hoe warm het buiten is)
lol
Comment
Comment