Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@B_B: Ik ga akkoord met je ivm het karakter van de oude jags. Maar in de huidige economische situatie was het voor Jaguar als autonoom bedrijf gewoon niet meer mogelijk te blijven leven.
En het is dan toch ook meer dan normaal dat Ford winst wil maken bij Jaguar? Ford is immers geen overheidsbedrijf.
Daarbij komt nog eens dat de betrouwbaarheid, een teer punt bij de vorige generatie jags, er toch op vooruit gegaan is.
+ idd, de oude jag-motoren van weleer waren gewoon motoren, zonder meer. Maar je kan de tijd niet stil laten zetten, hoe graag sommigen dat ook zouden hebben.
@B_B: Ik ga akkoord met je ivm het karakter van de oude jags. Maar in de huidige economische situatie was het voor Jaguar als autonoom bedrijf gewoon niet meer mogelijk te blijven leven.
En het is dan toch ook meer dan normaal dat Ford winst wil maken bij Jaguar? Ford is immers geen overheidsbedrijf.
Daarbij komt nog eens dat de betrouwbaarheid, een teer punt bij de vorige generatie jags, er toch op vooruit gegaan is.
+ idd, de oude jag-motoren van weleer waren gewoon motoren, zonder meer. Maar je kan de tijd niet stil laten zetten, hoe graag sommigen dat ook zouden hebben.
uiteraard moet Jaguar winstgevend zijn voor Ford, maar hadden ze dan niet beter de X-type als ultieme luxe-Ford gebouwd in Coventry? op die manier was 't fabriekje ook winstgevend, en had Jaguar z'n eigenheid kunnen behouden.
die betrouwbaarheid... ach, whatever. 't is een Brit. dat zegt genoeg. met een britse auto heb je een verhouding. meestal een haat-liefde-verhouding. haat omwille van z'n onbetrouwbaarheid, liefde omwille van z'n karakter. en door er betrouwbaarheid in te steken, is 't karakter er vreemd genoeg uitgeperst...
De X is vierwielaandrijving op de 2.5 V6 en op de 3.0 V6. De 4-cilinders zijn voorwielaandrijvers.
De tweeliter benzine is ook een 6-cilinder, dacht ik. Met voorwielaandrijving.
enkel 't mazoutketeltje, 't begin van 't einde, de teloorgang van 't prestigemerk, de imago-flater, de belgenbak, whatever, is een 4-cilindertje. een Jag op stookolie... 't idee alleen al... dan liever een gasketeltje in de koffer en 6 cilinders in lijn.
instapmodel? ik stap er liever zo snel mogelijk uit. ja, ik spreek uit ervaring. en geen achterbankervaring, rij-ervaring.
Is de X-type vergelijkbaar aan het weggedrag van de Mondeo, of hebben ze het nog enigszins proberen te verbergen? De Mondeo valt toch nog mee, of ben ik nu zo mis? Maar ik begrijp natuurlijk wel wat je wil zeggen.
ik denk dat je nog nooit met een nieuwe xj in de garage hebt gezeten zeker... Wij hebben al enkele problemen gehad met onze nieuwe. meer dan 3 weken in de garage. dus van betrouwbaarheid weinig of geen... Maar anderzijds zijn zowel ik als mijn ouders Brits ingesteld en blijft onze voorliefde. Weet je dat afgezien van enkele kleine zaken (lichten vervangen, gps uitgevallen) we de s en x enkel op onderhoud hoeven te doen. Van een verbetering gesproken. Die mechaniekers zijn gewoon vies omdat ze niet na hun pensioen nog mogen werken veronderstel ik. Want voor Jaguar werken is bij de meesten toch nog iets om vier over te zijn. PS: mag ik eens weten waar de garage is waar je gaat? Beveren?
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Jij kan zeveren...Als ze liever aan Astra's gaan werken dan moeten ze maar opstappen en ik denk adat die wel met plezier aan Xen S_types werken
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
De X is vierwielaandrijving op de 2.5 V6 en op de 3.0 V6. De 4-cilinders zijn voorwielaandrijvers.
De tweeliter benzine is ook een 6-cilinder, dacht ik. Met voorwielaandrijving.
enkel 't mazoutketeltje, 't begin van 't einde, de teloorgang van 't prestigemerk, de imago-flater, de belgenbak, whatever, is een 4-cilindertje. een Jag op stookolie... 't idee alleen al... dan liever een gasketeltje in de koffer en 6 cilinders in lijn.
Ga eens mee met uw tijd!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment