Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
GPS
Parkeersensoren achteraan (voor de mama )
High Luxury Pack (extra fijn leder + extra houtinleg)
Verwarmde voorzetels
Dat is het zeker? Weet het eigenlijk niet vanbuiten...
GPS
Verwarmde voorzetels
Executive?Daar zitten die parkeersensoren standaard in.En in high luxury zitook nog;Andere zetelverdeling,wortelnotenhout,bekergouders achteraan,elek zetels met meer verstelmogelijk heden + geheugen,matjes,....)
GPS
Verwarmde voorzetels
Executive?Daar zitten die parkeersensoren standaard in.En in high luxury zitook nog;Andere zetelverdeling,wortelnotenhout,bekergouders achteraan,elek zetels met meer verstelmogelijk heden + geheugen,matjes,....)
Heel mooi !
Ah ja, da's waar, een Executive.. Was het al vergeten in al mijn euforie
het is een schitterende kleur... Spijtig dat het weer hier nu minder is, anders ging ik foto's trekken... Misschien straks nog een exotische avond-plek opzoeken...
Kwijlbak !! En die velgen zijn mooier dan die 18"-modelletjes die je eerst wou bestellen, vind ik zelfs.
Wil je next time 'es een interieurfoto nemen zonder flits, want nu komt dat verschil tussen het beige en het donkerbeige teveel naar voor ... en da's wat ... euhm ... nou ja, niet zo mooi.
Knappe bak !!
Énige ding dat van mij onmiddellijk buiten zou vliegen ... tenzij er "555" achter de lettercombinatie zou staan ... is de nummerplaat.
Ik zal hem seffens is in real life gaan keuren , afgaand op de foto's ziet het er alvast erg knap uit.
Indeed. Ik heb de Yoda juist reeds uitvoerig de capaciteiten "geshowed". Hij was onder de indruk!
Moet seffens de moeder nog wel ff wegbrengen, en dan kom ik ook eens neuzen.
Ik ben echt onder de indruk van de auto.. Fluisterstil (als je 70 rijdt hoor je dus echt de motor NIET), en zeer comfortabel.. Er rammelt nog niets () en hopelijk mag dat lang zo blijven!
Comment