Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHoe zit het met je jaguar?Al wat meer kunnen rijden nog opmerkingen /verbeteringen tegenover je vorige S?Dit interieur is wel een pak knapper hé
Eens kijken, de opmerkingen:
1. Over de zuinigheid durf ik me nog niet uitspreken.. Maar als je tegen 120 aan het cruisen bent (wat je zo min mogelijk doet, aangezien de motor nog wat gerodeert moet worden), verbruikt ie 6 - 6,5 liter. Dus dat is al goed
2. Het algemeen kwaliteitsniveau is een stuk beter! Niet alleen de afwerking met het High Luxury Pack, maar ook het dash, het gestick van het leder, de biesjes, ... Maar of dat het gelijkwaardig is aan dat van een Mercedes? Dat denk ik nog niet.
3. Rijgedrag.. Een beetje strakker als de vorige. Het is misschien nog omdat ie fonkelnieuf is Misschien dat het comfort 0,001 % achteruitgegaan is, maar het stuur is directer, lichter, het rempedaal is geleidelijker, de auto is wendbaarder,
4. Motor. Je merkt vooral in de tussenacceleraties dat deze diesel koppel heeft.. man man.. Zwief en je bent weg of je steekt een linksrijdende uitgebouwde Corsa voorbij zonder problemen
Voor de rest nog geen gebreken gevonden
Oh ja, ie ziet er al uit van de regen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESdan meet ik wel wat kiezen !
Wederom knappe poes RN
Ons ma is juist terug van de Spar, en als je dan de auto achterom ziet rijden... Het eerste waar je op let is de kat op de kap...
En dat zie je dus niet als je in de auto zit!
Comment
-
Proficiat eerst en vooral
Ik vind hem wel mooi al vind ik de snoet van de pre-facelift net iets beter, maar das maar een detail.
Kleur vind ik subliem, eindelijk iemand die geen banaal grijs,zwart blauw neemt maar rood ! Das durven (y)
Interieur is zoals het moet zijn, enorm stijlvol dus, echt niks op aan te merken.
edit: eigelijk vind ik het al tof dat je niet meedoet met de grijze massa die direct naar BMW, mercedes, Audi of VW garage stapt !
Jaloerse V-V wenst je veel rijplezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door Bram SDennis, knappe wagen!
Heel mooie kleur, eens wat anders dan al die zilvergrijze die je tegenwoordig ziet rijden.
Ben eens benieuwd om 'm irl te zien.
Btw: nummerplaats 'SSS', geen toeval?
Comment
-
Gisteren heb ik de nieuwe Jag van Dennis kunnen bewonderen. Sublieme wagen! De motor is echt wel een fluisterdiesel, bij stationair toerental en constante snelheid hoor je de motor totaal niet. Zelfs bij een stevige acceleratie hoor je maar erg weinig van de 207 paarden. Kortom een wagen die uitnodigt om verre reizen te maken, en dit op een snelle en comfortabele manier, hierbij geholpen door het zeer gebruiksvriendelijke navigatiesysteem, dat eigenlijk meer weg heeft van een kleine 1207-centrale.
Ook de kleurencombinatie vind ik geslaagd, origineel maar toch niet te schreeuwerig.
Genève, here we come!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nvddGisteren heb ik de nieuwe Jag van Dennis kunnen bewonderen. Sublieme wagen! De motor is echt wel een fluisterdiesel, bij stationair toerental en constante snelheid hoor je de motor totaal niet. Zelfs bij een stevige acceleratie hoor je maar erg weinig van de 207 paarden. Kortom een wagen die uitnodigt om verre reizen te maken, en dit op een snelle en comfortabele manier, hierbij geholpen door het zeer gebruiksvriendelijke navigatiesysteem, dat eigenlijk meer weg heeft van een kleine 1207-centrale.
Ook de kleurencombinatie vind ik geslaagd, origineel maar toch niet te schreeuwerig.
Genève, here we come!
Comment
Comment