Die GL in een bleke kleur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenlijkt me GL500 te zijn (wielkassen en velgen)
in de States heet 'ie GL550 en heeft hij een afschuwelijke grote grill en andere exhaust tips
en ik vind die wielen echt ongelooflijk vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheerlijk zuiver, én traag
maar ik zou het rap beu zijn, die traagheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk betaal voor 109pk en BM8 480euro. Heb net aangevraagd wat die BMW mij zou kosten, hoop dat het nog wat meevalt.
automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBMW?
automaat
Automaat vind ik niet erg. Dagelijks zit ik toch al te schakelen, dus een beetje afwisseling vind ik fijn. En het is een leuke automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Van de 1500 nog bestaande 300SL's hebben ze ongeveer 1/3 al onder handen gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAutomaat vind ik niet erg. Dagelijks zit ik toch al te schakelen, dus een beetje afwisseling vind ik fijn. En het is een leuke automaat.
En AMG dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBenz op zijn Limburgs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenen ik vind die wielen echt ongelooflijk vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, weekendkar.
En AMG dan?
AMG wordt ingeschreven binnen een jaar, zoals gepland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenmijn moeder heeft vanmorgen de flipkey van de SL laten vallen
kapot
Heb wel 2 reserve-flipkeys (eentje om open te doen, eentje om te starten). Maar zou nu een volledig werkend exemplaar willen bestellen. Waar kan ik die het goedkoopst laten maken (origineel liefst)
Comment
Comment