Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog eentje met weinig kms in de buurt van Parijs

Comment

• mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Verzekering is het probleem nooit bij zulke wagens als het niet je daily is, ongeacht hoe oud of jong hij is. Voor de SL moet ik per maand ong. 25 euro betalen.
        Ik heb geen enkele beperking qua gebruik, behalve dat alleen m'n vrouw en ik er mee mogen rijden...
        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Bij VDH in Mol gisteren nog 124 300D zien staan, zag er als nieuw uit, bleek meer dan 400.000 km te hebben... Ongelooflijk zetels niets beschadigd, carrosserie top, bangelijk!
          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• mijn zetel was alleen wat doorgezakt na 450000, aan het stof/leer zag je niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              GPL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=44407058

FAK FAK FAK FAK FAK FAK FAK FAK FAK FAK

*zegt tegen zichzelf dat het niet verstandig is dat te kopen*
                Van een understatement gesproken
                Wat een beest! 320 pk' tjes

Comment

• Die ziet er goed uit

Heerlijk interieur ook

Comment

• Daarstraks weer de bekende rode G55 tegengekomen. Dat ding is LUID

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                      Ik heb geen enkele beperking qua gebruik, behalve dat alleen m'n vrouw en ik er mee mogen rijden...
                      Idem voor mij (het mocht alleen niet de enigste wagen zijn die ik had)

Comment

• Nog iemand op zoek naar een 2.3 16V? Weet er 1 staan van '87, zwart, +/-170.000 km, geen schuifdak, wel airco, sportbak, heeft het lederen interieur met die verschillende kleuren (Azzurro). In de wagen zijn bepaalde delen ook aangepast met alu-look, dus niet origineel. Wagen staat al even stil maar ziet er op het eerste zicht nog vrij goed uit. Heb hem wel niet horen bollen maar dat zou geen probleem zijn. Vraagprijs is 5.000 euro maar hij mag weg aan 3.000 euro. Indien interesse laat iets weten dan geef ik het adres door. G55AMG krijgt wel voorrang dus ik moet eerst iets van hem horen voor de rest de gegevens krijgt.
                        Last edited by ; 24/04/2008, 22:08.

Comment

• verschillende kleuren in interieur... is het dan geen gewone 2.3 azzurro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            verschillende kleuren in interieur... is het dan geen gewone 2.3 azzurro?
                            Kan ook zijn. Ik weet dat dat iets speciaals was maar ik wist niet meer wat. Het is zo 1 zetel in rood, 1 in blauw, 1 in groen en 1 in geel.

Ik zal het aanpassen en merci voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Nog iemand op zoek naar een 2.3 16V? Weet er 1 staan van '87, zwart, +/-170.000 km, geen schuifdak, wel airco, sportbak, heeft het lederen interieur met die verschillende kleuren (Azzurro). In de wagen zijn bepaalde delen ook aangepast met alu-look, dus niet origineel. Wagen staat al even stil maar ziet er op het eerste zicht nog vrij goed uit. Heb hem wel niet horen bollen maar dat zou geen probleem zijn. Vraagprijs is 5.000 euro maar hij mag weg aan 3.000 euro. Indien interesse laat iets weten dan geef ik het adres door. G55AMG krijgt wel voorrang dus ik moet eerst iets van hem horen voor de rest de gegevens krijgt.
                              dankje!
                              mag je altijd doorgeven, met plezier zelfs, in principe ga ik nog een maand of 2 wachten voor ik terug aan de zoektocht begin, maar als ik een interessant exemplaar tegenkom kan er altijd vanalles veranderen

Comment

• Da´s 1 van de fijnste dingen die ik vandaag al gehoord heb, Fiddy!

Comment

• En ik heb ook een vraagje voor u (en andere mercedes-liefhebbers uiteraard): welke 6-cilinder zouden jullie nemen in de R129?

300
                                  300-24
                                  280 6-in-lijn
                                  320 6-in-lijn
                                  280 V6
                                  320 V6

Wie heeft met welke ervaring? het zal gezien de leeftijd zowiezo eerder om een 280 of 320 gaan, maar zijn de V6'en degelijker dan de 6-in-lijn? En zuiniger? Qua rijgemak, ook meer koppel onderin? even drehfreudig? En qua soundtrack?

m'n pa is aan het rondneuzen voor eentje, liefst een my '98 320, de V6 dus...

Comment

Da´s 1 van de fijnste dingen die ik vandaag al gehoord heb, Fiddy!
                                    zeg nooit nooit hé

maar ik ben niet actief aan het zoeken voor het moment, ik begin er zelfs nog niet aan.... als ik één keer aan het kijken ben, zit ik elke dag te checken, en da's niet de bedoeling met de examens in zicht.... daarmee, het zoeken zelf mag nog zeker een maandje of 2 wachten, en dan zien we wel, als ik er nu eentje vind is dat iets anders

Comment

• Ik zou direct voor de 320 V6 gaan.

De 300-24 zou ik overwegen, maar is toch iets minder betrouwbaar gebleken.

Een 320 V6 is snel, relatief zuinig, koppel onderin, en is in tussensprints ook soepel.

Een 280 V6 schijnt aan de krappe kant te zijn. Er staat wel een masterlijk mooi exemplaar in Turmhout. Koop geen R129 voor je die gezien hebt.

Comment

Ik zou direct voor de 320 V6 gaan.

De 300-24 zou ik overwegen, maar is toch iets minder betrouwbaar gebleken.

Een 320 V6 is snel, relatief zuinig, koppel onderin, en is in tussensprints ook soepel.

Een 280 V6 schijnt aan de krappe kant te zijn. Er staat wel een masterlijk mooi exemplaar in Turmhout. Koop geen R129 voor je die gezien hebt.
                                        link?

't zou niet voor nu zijn moet ik er wel eerlijk bijzeggen, eerder voor eind dit jaar/begin volgend jaar.... 't is gewoon de bedoeling da'k de prijzen al eens wat in het oog hou etc.

Comment

• Die auto staat niet op internet, that´s the beauty of it.

Als je in Turnhout bent passeren we er wel eens.

Comment

Working...
                                          X