Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Die auto staat niet op internet, that´s the beauty of it.

Als je in Turnhout bent passeren we er wel eens.
    gaan we zeker eens doen

is dat een mille miglia toevallig? of was die uitvoering enkel met de sixpack verkrijgbaar?

Comment

• Mille miglia velgen alleszins.

Verder volledig Designo.
      AMG ophanging

Comment

• Donkergroen met donkergroen leder, masterlijke uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

wauw!

Comment

• 300SL-24 met handbak éérste serie. Zwart 199 met de lichtgrijze onderkant, en de 16" EVOI velgen.

-->

I'd kill for that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              300SL-24 met handbak éérste serie. Zwart 199 met de lichtgrijze onderkant, en de 16" EVOI velgen.

-->

I'd kill for that.
              ik ook. Die motor zou mijn voorkeur krijgen, samen met de handbak.

Maar ik zie m'n pa nog niet schakelen, dusja....

Comment

• De 280 (is volgens mij ook vlot genoeg voor uw vader) of 320. De 300-24 heeft zijn gekende problemen en bijkomend is de FL mooier dan de PFL.

check PM

Comment

• R129 plus V6
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    De 280 (is volgens mij ook vlot genoeg voor uw vader) of 320. De 300-24 heeft zijn gekende problemen en bijkomend is de FL mooier dan de PFL.

check PM
                    over smaken ga ik me niet uitwijden (ik kan bij momenten de facelift evenzeer smaken als de pfl). En 280 lijkt mij ook vlot genoeg (ok, zeker geen snelle wagen.... maar mijn pa is zover ik hem ken een rustige chauffeur, zijn vorige SL was ook 'maar' een 280). Mij gaat het vooral over degelijkheid, zuinigheid, motorkarakter, soepelheid, sound.... en waardevastheid mag er zeker bij gerekend worden, een SL koop je als klassieker

't valt me ook op dat de V6'en veel hoger geprijsd staan dan de 6-in-lijn-motoren. Ik vermoed dat de reden is dat het ding aan het einde van z'n carrière zat, de R230 was op komst, en dat hij daardoor minder verkocht is.... maar het anderzijds wel de beste R129 er uit is, wat zich laat zien in de marktprijzen maar hopelijk ook in de waardevastheid of eventueel zelfs prijsstijging over x aantal jaar

en dankje, pm sent back

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      over smaken ga ik me niet uitwijden (ik kan bij momenten de facelift evenzeer smaken als de pfl). En 280 lijkt mij ook vlot genoeg (ok, zeker geen snelle wagen.... maar mijn pa is zover ik hem ken een rustige chauffeur, zijn vorige SL was ook 'maar' een 280). Mij gaat het vooral over degelijkheid, zuinigheid, motorkarakter, soepelheid, sound.... en waardevastheid mag er zeker bij gerekend worden, een SL koop je als klassieker

't valt me ook op dat de V6'en veel hoger geprijsd staan dan de 6-in-lijn-motoren. Ik vermoed dat de reden is dat het ding aan het einde van z'n carrière zat, de R230 was op komst, en dat hij daardoor minder verkocht is.... maar het anderzijds wel de beste R129 er uit is, wat zich laat zien in de marktprijzen maar hopelijk ook in de waardevastheid of eventueel zelfs prijsstijging over x aantal jaar

en dankje, pm sent back
                      Naar waardevastheid, degelijkheid, sound, zuinigheid zou ik gaan voor de 320 in FL en de 500 in de PFL (die ook nog relatief zuinig is, 12-13 liter bij cruisen).

Ik heb nog altijd spijt dat ik 1.5 jaar geleden die 320 niet gekocht heb (bwj '98, geen 40.000 km, zeer rijkelijk uitgerust voor 17.500 euro) maarja ik had juist de 210 gekocht en je kan natuurlijk niet alles hebben.

Comment

Naar waardevastheid, degelijkheid, sound, zuinigheid zou ik gaan voor de 320 in FL en de 500 in de PFL (die ook nog relatief zuinig is, 12-13 liter bij cruisen).

Ik heb nog altijd spijt dat ik 1.5 jaar geleden die 320 niet gekocht heb (bwj '98, geen 40.000 km, zeer rijkelijk uitgerust voor 17.500 euro) maarja ik had juist de 210 gekocht en je kan natuurlijk niet alles hebben.
                        Da's niet veel geld nee

heb je de 500 nog?

Stoort dat als ik daar eens naar kom zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Da's niet veel geld nee

heb je de 500 nog?

Stoort dat als ik daar eens naar kom zien?
                          Ik heb de 500 nog. Ben hem eigenlijk in orde aan het zetten. Vorige week een nieuwe batterij gestoken (hij starte niet meer), morgen bellen voor banden op mijn originele velgen zodat die BBS er eindelijk af kunnen, radio nog laten aansluiten, onderhoud doen en laten keuren.

Als dat gebeurd is dan mag je gerust eens komen kijken (als je de G meebrengt).

Ondertussen heeft ook de hond nog op de motorkap gestaan met als gevolg krassen en ik hoop deze er nog uit te krijgen want anders moet ik die ook nog opnieuw laten spuiten.

Heb vandaag ook geïnformeerd achter een achterbank en hoop daar 1 van de volgende dagen een positief telefoontje over te krijgen.

Zelfs de vrouw begon er vandaag positief over en begon zelf te zeggen dat ik hem eindelijk eens in orde moest maken (en dat is in het begin wel anders geweest)

Comment

• Fiddy en D S kennen elkaar?

Comment

• Echt een knappe auto hoor, die SLK facelift!

Comment

• Man kwam even geld afhalen

Comment

Fiddy en D S kennen elkaar?
                                  Elkaar nog nooit in levende lijve gezien (toch niet dat we weten)

Vandaag trouwens ook nog een W140 600 gezien met meer dan 600.000 km op de teller. Wagen heeft al meer gekost aan benzine dan dat er nieuw voor betaald werd

Comment

Elkaar nog nooit in levende lijve gezien (toch niet dat we weten)

Vandaag trouwens ook nog een W140 600 gezien met meer dan 600.000 km op de teller. Wagen heeft al meer gekost aan benzine dan dat er nieuw voor betaald werd
                                    Te koop?

Comment

Te koop?
                                      Had geen schuifdak dus ik heb er verder niet achter gevraagd want ik wist dat je dan toch niet geïnteresseerd was (het was wel ne zwarte)

Comment

• Schuifdak .

Daarenboven is een 600 in taks toch net ietsje te duur, vrees ik .

Mocht je echter een Brabus 7.3 tegenkomen, let me know. Die zet ik wel wat jaartjes opzij.

Comment

• Comment

Working...
                                          X