Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nice...
Kan het zijn dat hij dan al een gewone zilveren heeft gehad ook?
Zou wel beter een fatsoenlijke kleur kiezen, donkergrijs met zwarte zetels is veel te doods...
Dit week-end zat ik bij mijn vriendin thuis, vrienden van de ouders kwamen eventjes langs. Bleek dat ze een R107 380 SL bijhadden in MINT staat... 125 000 km.
Zeer mooie auto, motorblok liep perfect, was perfect droog, niks op aan te merken...
Ik sta daarop te kwijlen en ze zeggen, wil je'm niet kopen, ik denk dat wij hem binnenkort wegdoen... geschatte prijs iets van een 8000 euro ofzo...
Dit week-end zat ik bij mijn vriendin thuis, vrienden van de ouders kwamen eventjes langs. Bleek dat ze een R107 380 SL bijhadden in MINT staat... 125 000 km.
Zeer mooie auto, motorblok liep perfect, was perfect droog, niks op aan te merken...
Ik sta daarop te kwijlen en ze zeggen, wil je'm niet kopen, ik denk dat wij hem binnenkort wegdoen... geschatte prijs iets van een 8000 euro ofzo...
als jij 'm niet neemt mag je mij iets laten weten....
of was dat de motor die je niét moet hebben? Carloooo?
Comment