Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook niet, daarmee mijn vraag. Porsche, BMW en andere 'dure' merken zouden dit ook gebruiken. Ik begon een beetje te twijfelen toen de leerkracht zei dat bij zo'n wagens nooit iets van de remmen moest vervangen worden. Als dit zo was, dan zou dit toch ergens vermeld staan? Je zou dit kunnen zien aan gele of rode blokken binnen in de velg (maar volgens mij bedoelt hij hiermee gewoon de remklauwen).
Als het zo was, dan zouden jullie het wel weten geloof ik Jullie volgens immers een opleiding met autotechnieken (denk ik) en ik heb dit maar gezien in de les fysica
Ze had het toch niet over keramische remschijven? Gele blokken?
Nee, dat was ook mijn eerste gedacht toen hij het zei van de gele blokken. Het gaat over dit systeem. Het wordt wel zéker toegepast op autocars. http://www.telma.com/en/index.php
Gisteren eens met de C220 CDI vervangwagen van m'n vader gereden.
Rijdt echt zalig, en ik vind het zeer gezellig vertoeven in dat interieurtje. Goede rijhouding.
Snel ook! Met z'n 170 pk gaat dat zeer goed vooruit.
Ik ben aangenaam verrast.
Minder vond ik z'n heel comfortabele ophanging, maar dat heeft waarschijnlijk ook wel wat met het elegance-pakket te maken en natuurlijk met m'n persoonlijke voorkeur voor hardere ophangingen.
De automaat is nog maar een 5-bak maar deze rijdt zeer aangenaam. Zalig karretje.
Gisteren eens met de C220 CDI vervangwagen van m'n vader gereden.
Rijdt echt zalig, en ik vind het zeer gezellig vertoeven in dat interieurtje. Goede rijhouding.
Snel ook! Met z'n 170 pk gaat dat zeer goed vooruit.
Ik ben aangenaam verrast.
Minder vond ik z'n heel comfortabele ophanging, maar dat heeft waarschijnlijk ook wel wat met het elegance-pakket te maken en natuurlijk met m'n persoonlijke voorkeur voor hardere ophangingen.
De automaat is nog maar een 5-bak maar deze rijdt zeer aangenaam. Zalig karretje.
Gaat idd zeer goed vooruit
Interieur valt wel mee, rijhouding vond ik persoonlijk niet zo goed, had snel last van mijn onderrug.
En de ophanging was harder dan onze E
Ik wil vooral ook zo'n geluid
Qua trekkracht voelt 'ie ietsje sneller dan de E, maar ik heb niet de indruk dat 'ie ook daadwerkelijk sneller is, 't zou een close one zijn in een sprintje denk ik, morgen ofzo eens regelen
Automaat schakelt ook iets soepeler (véééél meer slip) bij normaal rijden, maar bruter bij volgas. Reageert ook iets sneller op het pedaal heb ik de indruk.
Had een donkerbeige lederen interieur (niet zo knap vond ik), maar het twin leder van de E vind ik toch zachter/beter aanvoelen dat dat "volwaardig" leder
Ook was er al redelijk wat slijtage te zien, maar 'ie had dan ook 90k km
Bose installatie klinkt ook minder "vol" dan in de E, wel behoorlijk zuiver.
Comment