Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    W220 is toch een pak knapper en vooral minder sjaloekie (voorlopig).
    Gewoon, ff de nadruk leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Kanon.
      Iemand die z'n auto als kanon omschrijft...mja

Een kanon ontploft ook he

Comment

• Waarom is België toch zo verschrikkelijk fiscaal onaantrekkelijk?

Als ik een benzine met gas pak, ben ik eerst al 1700 euro (!!!) BIV kwijt voor een auto van 10 jaar oud. Dan nog 240 euro extra LPG-taks en dan nog een LPG-installatie zelf .

Een diesel is nog ca va, omdat die onder de 211pk blijven, maar nu is de diesel weer zo achterlijk duur aan het worden.

Trouwens, ik zie duidelijk een verband tussen de belachelijk dure dieselprijzen en de afschaffing van de dieseltaks. Ben ik de enige?

Comment

Buiten de xenon en de wielen (op't eerste zicht), is het best een leuke bak ja.

Kanon.
          Kanon = lache .

Dat ding is nog trager dan de rollator van mijn overleden grootmoeder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Kanon = lache .

Dat ding is nog trager dan de rollator van mijn overleden grootmoeder.

Vet! getuned. Pics van dat ding??!!!

Comment

Vet! getuned. Pics van dat ding??!!!
              Nee

Comment

Nee
                En van de oma?

Comment

En van de oma?

WTF Lampe kerel, ga eens van Reynaerde z'n account, lul!

Comment

En van de oma?
                    Dat gun ik Matthi niet.

Comment

• RRD, zalig die W220!!

En dat vind ik een droom om mee te rijden als 20'er! Hoe stoer is dat wel niet

Ik zou niet twijfelen
                      En je koopt tenslotte je auto voor jezelf, niet voor anderen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Nee klopt.

Maar ik had dus niet door dat dat nog 1700 BIV doet.
                        Ik dacht dat alles na 10 jaar op 61.50 stond, maar blijkbaar is dat pas bij 15.

Bagger.

Comment

• .

Velgen mogen nog een maatje groter, en hij mag nog een centimetertje droppen.

Comment

• Kijk, dat is mooi.

Alleen Z platen -> raggen.

Comment

• heeft die kar nu GEEN schuifdak?

Comment

• Is maar een voorbeeldfoto, want kar is ook wat te duur .

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

jammer dat het een zilveren is.

Comment

• Zwarte kat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Zwarte kat

Zou dat een teken zijn dat ik zo'n auto niet moet kopen?

Comment

Zou dat een teken zijn dat ik zo'n auto niet moet kopen?
                                        Ofwel dat je zo'n auto koopt en dan een Janneke of een Joriske doet

Comment

http://auto.marktplaats.nl/mercedes-benz/162459063-mercedes-s300-turbo-kanon-bomvol-xenon-climate-bj-97.html?return=eJxNjcsOgjAQRf%2FFBHbSl0UtIQbjj1Sog VCgYYb4iv%2FuVF24mnvOzM1YI8yzM7wAI3NtVuDsXLdFixgMY %2F0U3JgNdu4xeGsRstEzu%2BC0Bja4uXaNg%2FXZjQ9WC8WzF gd%2FuPlSpA2UOCWqEok6hoUCp%2BCJqn1UXsad%2Bkik%2BOg CRbg0QBAr%2BKsM5KtxoV9dHY9vsaf5bqMi3YnUnmuRE03QEco 0hKXkqb0m%2BrjRiT7R5DRKuc2%2FVuZ%2FVkj9s9t%2Fq%2Fi qeL0BCflPvA%3D%3D&df=1&fta=eNqlUstu2zAQ%2FBWDB%2Fd kgA%2BRkpbwIUYuRZteWvQSBAZjMqlaWhJEKnZi6N%2B7lOQ%2 BggQB2oOk3dlZcWa5Bgo4BXyRvvPbB%2BMD0QGYEECOfs2WNqx jA0y3PVDtGZRMe451TCI8Va0OdzaAbiOW9y3U%2Fd511U77IzB Ji0xo%2FwiipJIp3YQK%2BLJt%2BzVdmsN1Jm%2Bu6c2a5yplX I0Z43LM8ikTNKnJgLTm3hFdoZAAKK2yKNOAhFOF5wYogTBV5AU ruTjTRoxnsqRqxPgZk6xQQhUJE796RXpowrIZk6qQZV4gb0gDA RKb1tiw9a6%2Bj98SM53MKJBd33XbqrbueEaxf2%2BO26Qahdp RDwdiDkm1SKoziZFKo0f8%2FSWZCJlMgQTy0dw6P8dXjZ1ixoB szO6Hq%2B0ns3cjVM71xZXrds66sNq4%2Bmm6QyAXMXbVbR%2F dl8d24qOx9FVAvhrfu3GM7DxG7MDrmAyzmTEq%2BZuGy%2FJ59 cGbEPCfw4CjVS%2BZ4eq5GWzcNP3huzHda37kb8rioo%2FNu%2 FDvXnCZ3vSSaqws5WK1wE8%2B%2B8lf9JM%2F94PD33SmtiE2d 68ZUn9w%2Ft9RWtE3HGHzZeVCUjgMw7R3D4lB4TQMPwH1QyWd& fta_ind=2&fs=1

Fak een W140 is vet.
                                          Hollanders kunnen soms toch achterlijk veel geld vragen voor een auto.

()

Comment

Working...
                                          X