Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ohja, ik geloof er niets van dat TomT effectief zou gaan zien naar die kar. In de examens willen we allemaal wel een of andere kar, als "uitzien naar".
bewijs me het tegendeel TomT, maar ik zie het nog niet gebeuren
Ik denk niet dat die kar minder dan 300k km heeft laat staan onder de 200k km.
ohja, ik geloof er niets van dat TomT effectief zou gaan zien naar die kar. In de examens willen we allemaal wel een of andere kar, als "uitzien naar".
bewijs me het tegendeel TomT, maar ik zie het nog niet gebeuren
Grootste stap zal zijn om m'n ouders te overhalen. Maar met die PPO zal dat misschien beter lukken. 't Scheelt ook in de portemonnee, weet je wel.
Moest het niet doorgaan, komt de 6 privé en gaat de 626 weg, en komt er iets anders op de vennootschap. Als ik nu deze auto zou kopen, kan de 6 in de vennootschap blijven, want nu moeten er eigelijk geen kosten gemaakt worden, want er is net een investering gedaan van meerdere 100K. Die 6 zou enkel privaat overgekocht worden om mij goedkoper naar A'pen te laten rijden.
Dus ik moet m'n ouders duidelijk maken dat het voor hen eigelijk ook beter is als tussenuitkomst voor de komende 3 jaar.
Hier rond de kerk doe ik 820 - 840 km met een tank.
Autostrade is pakweg een goede 900
Het kriebelt maar dat is dik 1 L meer dan mijn s210. Ik zal eens voorstellen aan mijn vader maar ik vrees dat die op dit ogenblik andere prioriteiten heeft. Die wagen heeft me wel altijd de ogen uitgestoken.
Het kriebelt maar dat is dik 1 L meer dan mijn s210. Ik zal eens voorstellen aan mijn vader maar ik vrees dat die op dit ogenblik andere prioriteiten heeft. Die wagen heeft me wel altijd de ogen uitgestoken.
Sorry... Het verbruik is ook best hoog, en da's behoorlijk klote. Komt omwille van de automaat. 120 op autostrade is een goede 3300 tpm. 110 is een 3000 tpm. Ik rij liever 110 als 120.
Moest het een manuele zijn, zat het verbruik op 6 - 6,5.
Dat is ook mijn groot struikelblok. Voorlopig geen automaat meer, zelf roeren.
Sorry... Het verbruik is ook best hoog, en da's behoorlijk klote. Komt omwille van de automaat. 120 op autostrade is een goede 3300 tpm. 110 is een 3000 tpm. Ik rij liever 110 als 120.
Moest het een manuele zijn, zat het verbruik op 6 - 6,5.
Dat is ook mijn groot struikelblok. Voorlopig geen automaat meer, zelf roeren.
Mijne is ook automaat en mijn vader zijn 190 is ook automaat en die zit aan 6-6,5 liter.
Ik wil die L meer wel bijleggen voor de automaat tov een manuele maar ik maak de vgl dan ook weer met wat ik heb. Voor mij geen benz meer zonder automaat.
En indien je geen interesse meer hebt voor een automaat dan heb je ook geen interesse meer in die andere wagen
Mijne is ook automaat en mijn vader zijn 190 is ook automaat en die zit aan 6-6,5 liter.
Ik wil die L meer wel bijleggen voor de automaat tov een manuele maar ik maak de vgl dan ook weer met wat ik heb. Voor mij geen benz meer zonder automaat.
En indien je geen interesse meer hebt voor een automaat dan heb je ook geen interesse meer in die andere wagen
Dat is anders... Dat is een vrijetijdswagen die je maar sporadisch gebruikt. De reden waarom ik een automaat in een W124 diesel niet goed vind is het gebrek aan koppel. In deze auto hoort naar mijn mening een handgeschakelde bak te zitten. Ik doe veel autostrade km's, en dan draait die bak er 3300 aan 120. Geen lawaai dan, maar het zijn veel toeren door de te korte spreiding.
Zo'n SL is trouwens ook niet alledaags... Maar door dat gebrek aan koppel heb ik nu zoiets van "voorlopig geen automaat meer", echter weet ik dat als ik morgen in een E 270 Cdi of 320 Cdi stap, ik daar al helemaal geen moer meer om geef.
Moest het een nieuwe 124 worden, geen automaat meer. (buiten een E500 natuurlijk)
Comment