Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten

Spijtig van het stuur en de houtinleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Spijtig van het stuur en de houtinleg.
      ²²²²

aan een EVOII mag je niet komen. Toch zeker niet op esthetisch vlak.

Comment

• @w201: is die koop van die 16-klepper nu doorgegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          @w201: is die koop van die 16-klepper nu doorgegaan?
          Yep, idd. Ik heb hem nu thuis staan. Op het gemak gereden toen ik hem gaan halen was, en een paar keer doorgetrokken. Ik ben echt verkocht aan het geluid....

Maar zoals gezegd, de algemene staat van de wagen is niet goed ("beetje" verwaarloosd): zeer lelijke (niet originele) velgen die ook in slechte staat zijn, bestuurderzetel gescheurd aan rand, pookknop niet origineel, enkele blutsen en roest aan carrosserie en nog heel wat andere prullen.

Maar de chrono werkt!

Eigenlijk zou dit de ideale kar zijn om te strippen en op circuit los te laten.

Het rijdt alleszins wel speciaal, heb er geen spijt van in ieder geval. Wagen is al bijna 3 jaar niet meer in het verkeer, af en te wel mee gereden. Dan die auto gaan halen en direct 80 km cruisen, zalig

De bedoeling is dat ik geledelijk aan de wagen beter ga maken. Als ik die 3 jaar moet laten staan alvorens die in te schrijven, dat gaat wel serieus zeer doen ... Ik was daarstraks al aan het rekenen of ik er geen budget voor kan vrijmaken ...
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Oh, nog eentje bijgekocht! Leuk

Comment

• Super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Oh, nog eentje bijgekocht! Leuk
                Kan zijn dat ik hem ga delen met mijn schoonbroer, moet ik nog bekijken mss wil ik dat wel niet lol
                Die letzten Worte ...
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201 BENZIN

Comment

Maar de chrono werkt!

zeldzaamheid!!

Comment

zeldzaamheid!!
                    die van mij werkte ook

je zag alleen de lettertjes moeilijk verspringen onder die uitgelopen vlek op het display

Comment

Yep, idd. Ik heb hem nu thuis staan. Op het gemak gereden toen ik hem gaan halen was, en een paar keer doorgetrokken. Ik ben echt verkocht aan het geluid....

Maar zoals gezegd, de algemene staat van de wagen is niet goed ("beetje" verwaarloosd): zeer lelijke (niet originele) velgen die ook in slechte staat zijn, bestuurderzetel gescheurd aan rand, pookknop niet origineel, enkele blutsen en roest aan carrosserie en nog heel wat andere prullen.

Maar de chrono werkt!

Eigenlijk zou dit de ideale kar zijn om te strippen en op circuit los te laten.

Het rijdt alleszins wel speciaal, heb er geen spijt van in ieder geval. Wagen is al bijna 3 jaar niet meer in het verkeer, af en te wel mee gereden. Dan die auto gaan halen en direct 80 km cruisen, zalig

De bedoeling is dat ik geledelijk aan de wagen beter ga maken. Als ik die 3 jaar moet laten staan alvorens die in te schrijven, dat gaat wel serieus zeer doen ... Ik was daarstraks al aan het rekenen of ik er geen budget voor kan vrijmaken ...

ik wil wel eens komen zien eigenlijk na de examens....

Comment

die van mij werkte ook

je zag alleen de lettertjes moeilijk verspringen onder die uitgelopen vlek op het display
                        Die bij mij is zelfs niet uitgelopen
                        Die letzten Worte ...
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201 BENZIN

Comment

ik wil wel eens komen zien eigenlijk na de examens....

Kom gerust eens af, geen probleem. Rijden zit er momenteel niet in (tenzij je Z-platen kan regelen).
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• een 16V, held

nuja, dat ben je al met je andere benzes

Comment

• Ik wil de W140 van die EVO II dude.

Comment

die van mij werkte ook

Die van mij () werkt ook.

Comment

• digiklokjes

ik had timer én klok in 1

Comment

Ja, vooral een heel goede afstemming van de bediening tussen rechtse en linkse pedaal.

Mijn auto is het gevoeligst voor bonanza in de file, en dan met name als je heel traag moet aanschuiven.

Eén oplossing is geconcentreerd omgaan met koppeling en gaspedaal, vooral gaspedaal als je al gekoppeld hebt en terug moet vertragen in 1ste.
                                    Een andere oplossing is hem in tweede laten staan. Ben je niet zo heel vinnig, maar wel pakken gemakkelijker te bedienen als je reeds gekoppeld hebt.

Moeilijk om zo uit te leggen.

Denk ook wel dat het bij mijn auto al komt door de speling op het diff.
                                    Ik merk ook dat ik er meer last van heb nu dan vroeger toen ik er dagelijks mee reed, dan had ik er eigenlijk geen last van.

Enorm vervelend is bijvoorbeeld een straat met met om de zoveel meter een zware verkeersdrempel. Na een drempel trek je op en op maar op het moment dat je zou moeten schakelen moet je het gas weer lossen voor de volgende drempel. Eens je daarover bent en je wilt weer optrekken komt het... En naar 3de schakelen is geen optie want de drempels zijn te zwaar om in derde over te rijden.

Ik zou het toch vervelend vinden als ik een nieuwe mercedes kocht die dat had.
                                    Elke diesel heeft het wel wat maar toch niet in die mate als een 123. Toch niet degene waar ik mee gereden heb.
                                    Ter vergelijking, ik rij soms met een oude VW LT, niet zoveel jonger dan mijn auto maar evenveel cc's denk ik en nog veel zwaarder en die heeft het nagenoeg niet, of toch niet in die mate dat het storend is dus het moet toch te vermijden zijn bij het ontwerpen?

Die speling, kan je die horen bij jou matteus?
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik vind juist dat mijn 240TD dat allemaal veel beter doet dan de 190D bvb, ook de voegere 250TD van mijn vader deed dat goed. Ik dacht daarom dat het aan de 190D lag, omdat die toch iets minder soepel is dan de grotere motoren ..
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Heb net een 416 gekregen met automaat. Man man, die schakelt kut

Comment

• Bij mij is het een aantal jaren geleden wel hard verbeterd bij de 190 toen de voorste hardy scheiben veranderd zijn, die waren helemaal kapot. Mss daar eens naar kijken Gere?
                                          Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X