ja, die zijn wel heel erg mooi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik wil die SL
Hoeveel, 30-40k ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk zei toch dat je snel moest zijn. Het was ook geen geld.
Wat werd er aangeboden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat werd er aangeboden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHet was 3.600 euro voor 2 mercedessen 300D samen (zoals de uwe maar dan sedan) van begin jaren 90 die rijkelijk voorzien waren van opties (airco, schuifdak, automaat, ...). En op foto zagen deze er nog zeer deftig uit.
FAK zalig.
1tje voor stukken, de andere oplappen. De rest van de stukkenkar verkopen, en cruisen met de mint-bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarom is die EVO II van de vorige pagina al weg? (de advertentie)
Ik hoop niet dat die voor belachelijk weinig geld is gegaan .
En euh... Stefaan . Vet wagenpark! Ik wil motorisaties weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenCarlito had toch het hoogste bod, waar zit hem
En als die echt voor 7000 is weggegaan, verkoper==>
Edit: En waarschijnlijk ziet hij er nu zo uit...
Last edited by quadrifoglio; 17/06/2008, 22:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
FAK zalig.
1tje voor stukken, de andere oplappen. De rest van de stukkenkar verkopen, en cruisen met de mint-bak.
Om het nog erger te maken : 1 was een 300D Turbo ... de andere een gewone 300D
Comment
-
er is niks van dit alles te koop, de w108 is een 280SEL zeldzaam omdat de meeste SEL's w109 zijn, is total body off gerestaureerd,
De 126 is een 300 SEL full option eerste inschrijving 02/91 dus zeker een van de laatste, ooit nieuw gekocht door m'n buur om boodschappen te doen !!!
de SL is een 300 24V gekocht toen ik " jonge gast" was
dus 't is allemaal pure nostalgie en kan er geen afscheid van nemen en ze rijden allemaal anders en hebben allemaal hun goede en minder goede kanten, 'k gebruik ze dan ook allemaal door elkaar zonder echte voorkeur, en ook al zijn ze oud rij er minstens even graag mee dan met m'n ML
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtener is niks van dit alles te koop, de w108 is een 280SEL zeldzaam omdat de meeste SEL's w109 zijn, is total body off gerestaureerd,
De 126 is een 300 SEL full option eerste inschrijving 02/91 dus zeker een van de laatste, ooit nieuw gekocht door m'n buur om boodschappen te doen !!!
de SL is een 300 24V gekocht toen ik " jonge gast" was
dus 't is allemaal pure nostalgie en kan er geen afscheid van nemen en ze rijden allemaal anders en hebben allemaal hun goede en minder goede kanten, 'k gebruik ze dan ook allemaal door elkaar zonder echte voorkeur, en ook al zijn ze oud rij er minstens even graag mee dan met m'n ML
Alleen dat rode klopt niet helemaal.
Productiecijfers:
280SEL: 8.250
280SEL 3.5: 951
280SEL 4.5: 8173
300SEL: 2.369
300SEL 2.8: 2.519
300SEL 3.5: 9.583
300SEL 4.5: 2519
300SEL 6.3: 6526
Puur gezien op de modellen met "300SEL" achteraan op wel, maar individueel gezien is de 300SEL dus zeldzamer dan de 280SEL.
Niettemin niets dan respect.
Comment
-
hé !!! leuk , dan is hij precies 1 jaar ouder, machtige wagens hé, vorig jaar nog mee op reis geweest en regelmatig rijdt ik ermee nr duitsland voor de firma, heb dat altijd een van de mooiste zoniet de mooiste S serie gevonden heel vroeger, voor m'n SL reed ik een 280SE, maar toegegeven een 300 rijdt merkelijk beter en zuiniger
goe zorg dragen voor uw wagen !!!
welke kleur is hij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenCarlos had 5000 ofzo geboden, daarna nog iemand anders 7000 dacht ik
En als die echt voor 7000 is weggegaan, verkoper==>
Edit: En waarschijnlijk ziet hij er nu zo uit...
Maar ik heb wel gevloekt dat ik geen fototoestel bijhad.
Parking:
C216 CL 63 AMG
2x W221 S 65 AMG
W220 S 55 AMG
C215 CL 600 Biturbo
C216 CL 500
W164 ML 63 AMG
Niet benz:
612 Scaglietti
B7 RS4
Continental GTC
Quattroporte