Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
paar jaar terug naar een paar adenauers weest zien, is me afgeraden door kenners, te duur in onderdelen en niet de meest plezante auto om mee te rijden, kleine bestuurdersruimte, bijna geen wagens met servo, zwaar om te besturen kwa remmen , en pedalen, wie zich toen een adenauer kon permiteren kon ook een chauffeur betalen, maar toegegeven het is een pracht van een wagen ,
met welke wagen rijdt u Carlitto ?
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
paar jaar terug naar een paar adenauers weest zien, is me afgeraden door kenners, te duur in onderdelen en niet de meest plezante auto om mee te rijden, kleine bestuurdersruimte, bijna geen wagens met servo, zwaar om te besturen kwa remmen , en pedalen, wie zich toen een adenauer kon permiteren kon ook een chauffeur betalen, maar toegegeven het is een pracht van een wagen ,
met welke wagen rijdt u Carlitto ?
Ik rij met een van de Renault Espaces van mijn ouders.
Ben nog aan een mini uit 1990 bezig met restauratie (die kennis met die Mercedessen heeft de restauratiemicrobe aan mij doorgegeven)
Comment