Laat ons zeggen een 4000 teveel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten1.1 miljoen voor een 450SEL 6.9
Dat betaal je nu nog
Comment
-
heren mercedesliefhebbers, heb net m'n W108 getooid met een nagelnieuw "elfenbein"stuurwiel, 'k ben echter nog op zoek naar een radio, nl een becker monza, dat was blijkbaar de origineel gemonteerde radio eind jaren 60 voor de S serie zoek ook nog den onderkant vh dashbord, heeft iemand, of weet iemand dergelijk tuig liggen ?? het zou een grote hulp zijn, moet namelijk over een 3tal weken den trouw voeren van vrienden en 'k wil hem dan ook perfect hebben hé
alvast bedankt voor de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenheren mercedesliefhebbers, heb net m'n W108 getooid met een nagelnieuw "elfenbein"stuurwiel, 'k ben echter nog op zoek naar een radio, nl een becker monza, dat was blijkbaar de origineel gemonteerde radio eind jaren 60 voor de S serie zoek ook nog den onderkant vh dashbord, heeft iemand, of weet iemand dergelijk tuig liggen ?? het zou een grote hulp zijn, moet namelijk over een 3tal weken den trouw voeren van vrienden en 'k wil hem dan ook perfect hebben hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWas de M5 van John niet sneller dan de 500E van Dennis?
Er staat mij precies zoiets bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenheren mercedesliefhebbers, heb net m'n W108 getooid met een nagelnieuw "elfenbein"stuurwiel, 'k ben echter nog op zoek naar een radio, nl een becker monza, dat was blijkbaar de origineel gemonteerde radio eind jaren 60 voor de S serie zoek ook nog den onderkant vh dashbord, heeft iemand, of weet iemand dergelijk tuig liggen ?? het zou een grote hulp zijn, moet namelijk over een 3tal weken den trouw voeren van vrienden en 'k wil hem dan ook perfect hebben hé
Comment
-
Mercedes-Benz 300 300-24v Bi-Turbo 340Ps
Mosselman Turbo Systems
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMercedes-Benz 300 300-24v Bi-Turbo 340Ps
Mosselman Turbo Systems
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lnxlpvyibm3e
Fak dikke vetheid
Ik wil da.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak dikke vetheid
Ik wil da.
Probleem is da ingeschreven krijgen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk ook!
Probleem is da ingeschreven krijgen hé
Eerst zo proberen. Als ze het opmerken, terug ombouwen.
Tis de enige manier. Maar wel de moeite volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEerst zo proberen. Als ze het opmerken, terug ombouwen.
Tis de enige manier. Maar wel de moeite volgens mij.
Daar aangekomen, meneer wat is dat allemaal hier das ni standaard he. Eeuh das eeuh voor eeuh de aftermaket airco da ist en ja da maakt natuurlijk wa meer lawaai dan normaal Ok meneer ga maar door.
Altijd ombouwen voor de controle lijkt me wat veel werk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenLOL ze zullen dat wel ni zien.
Daar aangekomen, meneer wat is dat allemaal hier das ni standaard he. Eeuh das eeuh voor eeuh de aftermaket airco da ist en ja da maakt natuurlijk wa meer lawaai dan normaal Ok meneer ga maar door.
Altijd ombouwen voor de controle lijkt me wat veel werk...
Het komt erop neer om zo'n installatie er zo ori mogelijk te laten uitzien. Dus geen blauwe samco's, geen stickertjes, plakaatjes, etc waar opstaat dat het tubocharged is, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIS het trouwens normaal dat een C36 een véél veter geluid maakt op youtube dan een C32 amg?
Op je vraag hier boven: C32 rijdt heel goed. SLK 32 is heel snel.... maar je hoort wel eens dat ie te veel power heeft voor wat z'n onderstel aan kan. SLK 320 zou homogener rijden...
Comment
-
is al 500 euro gedaalt in prijs? ga binnekort mss is zien (voor ne maat)
Comment
Comment