Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMag dat niet?
Per as ligt er toch hetzelfde...
\/
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTenzij het in de papieren van je auto voorzien is, moet je 4 banden in dezelfde maat hebben en dan per as dezelfde kenmerken (speed index, merk etc)
in principe mag je enkel banden opleggen in de maat waarvoor je wagen ook gehomologeerd is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJos heeft blijkbaar al een vervanger voor zijn SL65 :
Facelift valt heel goed mee dus irl, die kont is superagressief
Maar wtf moeten die grijze el cheapo dingen voorstellen
't was echt net of er auto 5 tjoening opgeplakt was
Mercedes toch...
Zie dat nu af, trekt toch op niks?
De SL was zo mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten|
in principe mag je enkel banden opleggen in de maat waarvoor je wagen ook gehomologeerd is...
leg je een grotere band dan toegestaan volgens je PVG nummer, dan krijg je daar enkel een tjoeningrapport voor, zolang de wielen niet buiten de kassen komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
De SL was zo mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten|
\/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTja, die heeft eerst effe in Zoutleeuw ofzo te koop gestaan voor +/- 1500 euro. Dit is dus gewoon iemand die snel wat winst probeert te pakken. De achterklep had alleszins redelijk veel roest, bij die vorige verkoper stond er een foto van achteraan bij ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
De SL was zo mooi...
Maar hij rijdt gewoonweg gewéldig. Die nieuwe boite is zoveel beter als de SL 55 K boite.
En dat geluid als je het opentrekt
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar waarom ik hier was -> daarnet bij 'n klant z'n nieuwe C 320 CDI even kunnen testen.
Zaaaalig rijdende auto!
Welke versie?
Avantgarde? AMG-Pack? Estate?
Persoonlijk (wel een getinte persoonlijkheid) vind ik dat ding beter rijden dan een E90/E91.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlleen dat roosterke in de flank nog he...
Dat zou dus het eerste zijn dat een respray zou krijgen van mij, desnoods via een aerosol buske
Comment
-
Van doornen in ogen gesproken, ik heb er gisteren een hele boel gezien.
Een paar SL55 AMG's met trekhaak, een 500 met trekhaak en al even niet-aledaagse BMW's met trekhaak...
Sigeuners, ocharme die mensen, 't is om compassie met te krijgen.
Funny thing was wel dat 1 van de sl amg's geen problemen had om met veel grunt een caravan te trekken met 4 geblokeerde wielen
Comment
Comment