Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porky, pagina 2 van de brief ook posten he

And now we see this SL 65 schwartz edition and it is bringing enough power to make the Fiat 599 looking like it has a wery small villy. And we are liking that you are also German and doing this to annoy Ferrari, but we must also now tell you that we are having enough of ze power race. This is ze day it ends; with your 670bhp car.

We are having no answer to this. Congratulatings.

Kind Regards

Board members of BMW und Audi.

P.S. Can we please be borrowing the SL 65 Schwartz for a few days

Comment

• zalig

Comment

• Britten die met Duitsers lachen

Comment

• Jammie

Comment

• Brabus Bullit

Comment

• Comment

• Ik wil da.

Comment

• 500.000 knotsen ofzooow. Joa, nog efkes sparen en we zijn er!

Comment

• Tweedehands met 200k op de teller, binnen 5 jaar... moet te doen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Tweedehands met 200k op de teller, binnen 5 jaar... moet te doen zijn.
                      Het is en blijft Mercedes hé, ik ga voor eentje met 300K op de teller. Dat kost dan misschien nog 15K? Haalbaarheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Het is en blijft Mercedes hé, ik ga voor eentje met 300K op de teller. Dat kost dan misschien nog 15K? Haalbaarheid!

Of 50k.

Das al aankoopprijs /10.

Comment

Of 50k.

Das al aankoopprijs /10.
                          *Ahum.* Hier denken we even emotioneel, niet rationeel. 15K zullen die staan, verdomme!

Comment

• Hoe vet is da ni, hee. We hebben ons bij Brabus binnengewerkt op 't salon, en één of andere Wienerschnitzel die niks te doen had heeft me dan maar een beetje over die kar gebabbeld. Stom, want ik hoorde 'm niet, ik was mezelf aan 't verkijken op dat interieur waar geen spatje plastic meer te zien was, zooot.

Steek dat in Elfenbein, met zwarte wieletjes, TAXI-bordje op z'n dak en zo aan de luchthaveningang van Frankfurt gaan staan. "Hello beautiful voman, I can brink you vazter to Valenzia zen ze airplane can!"

Comment

• "And at zame tzime mit mo' POWAAA thzen thze louzy aircrafts!"

Comment

• Ik zou er wel dat vierkantig leder aan de voeten laten uithalen en vervangen door gewone matten. Ik zou daar m'n voeten niet durven opzetten!

Comment

"And at zame tzime mit mo' POWAAA thzen thze louzy aircrafts!"
                                  "And you can come in ze cockpit and touch ze stick of ze pilot. "

Oké, we wijken af.

Comment

• gTa

Jij lolbroek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichten
                                      Merksem
                                      marexum

Comment

gTa
                                        Don't you go givin' me that look, I tells ya'!

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zie die C 280 Sport daar over die bergwegen vliegen

Comment

Working...
                                          X