Nog een zender:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEr zijn verschillende bodykits van elke tuner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenIk dacht aan Schulz...
Schulz heeft andere voorbumper en zij-beplanking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOver lange afstanden met goede hoge gemiddelde snelheden zit je gemakkelijk tussen 6,5-7,5 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtenzelfde verbruiken als met de nieuwe 3.0 V6 CDI van mercedes dus
Zelfde verbruiken dus als met de oude 300 diesel van mercedes dus.
Op reis door frankrijk moest ik minder vaak tanken als m'n pa met de 320CDI.
Dus ik vermoed dat die chiptuning de waardes van de BC wel wat vervalst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZelfde verbruiken dus als met de oude 300 diesel van mercedes dus.
Op reis door frankrijk moest ik minder vaak tanken als m'n pa met de 320CDI.
Dus ik vermoed dat die chiptuning de waardes van de BC wel wat vervalst.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Zalige kar
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=36826133&__lp=2&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200& makeModelVariant1.modelDescription=Brabus&makeMode lVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2 .searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchIn Freetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&max FirstRegistrationDate=1996-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUn repaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString= 〈=de&pageNumber=1
Pré-facelift, handbak, stoffen zetels, zwart met zwarte wielen.
Comment
-
Comment
Comment