Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Voor m'n 190 had ik iemand die hem voor 700 prepareerde (demonteren, deuken uithalen, evt. roest wegwerken, plamuren, schuren, afplakken, grondlak), en dan 700 voor hem goed te spuiten. Op voorwaarde dat de wagen, de bumpers en de zijlijsten in één spuitcabine pasten, anders kwam er nog zo'n 200 bij....
    Dit klinkt interessant al denk ik dat mijn 190 meer dan 700 zal kosten om te preparen (roest ).

Toch nette prijzen ... is best haalbaar.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Als je het zelf prept, moet een auto gespoten zijn voor zo'n 600€.
      Dat gaat inderdaad.

Maar of het dan goed is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        tot over een maand of 2 was het een druppelke. Nu is het meer een gezweet Onder de auto ligt een vettige zweetplek, geen olieplekjes meer.

Heb al enkele quotes gekregen voor dak. tussen 600 en 800 euro voor het dak zelf, plaatsing zo'n 3 uurtjes.

Is een respray zo duur ?

't zijn niet de bumpers achteraan die schade hebben, maar er net boven zal eens een fototje nemen.
        Een origineel dak voor 600 tot 800 euro. Kan je me de adressen eens pm'n.

Respray. Als ik dat zou overwegen dan wil ik dat het goed gedaan is en de carrossier waar ik dan ga vraagt rond die prijzen. Als je natuurlijk iemand weet die het voor een pak minder doet en die je kent zoveel te beter maar gewoon de goedkoopste uit de lijst nemen zou ik toch afraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Dat gaat inderdaad.

Maar of het dan goed is
          dat hangt af van de kunde en het materiaal van de spuiter ja.

Comment

• Comment

• De nieuwe aanwinst van De Keyser Ronnie

Comment

• Als het een manueel is, iemand die zin heeft om een automaat met een manuele te wisselen?

Misschien altijd nuttig voor onderdelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...ift_10_93.html

Als het een manueel is, iemand die zin heeft om een automaat met een manuele te wisselen?

Dat IS toch een manueel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    Dat IS toch een manueel?
                    Daarstraks stonden er maar 3 foto's op, allen exterieurfoto's

Ik heb een mailtje naar de verkoper gestuurd met de vraag of het een manuele is, en hij heeft waarschijnlijk naar aanleiding van mijn vraag die foto erbijgezet.

Edit: die foto van het open dak stond er ook nog niet bij. Nu wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...ift_10_93.html

Als het een manueel is, iemand die zin heeft om een automaat met een manuele te wisselen?

Pff daar begin ik niet aan.

Voor het geld dat die swap je kost, kan je evengoed een andere auto kopen.

Comment

• Comment

• Comment

• heeft iemand een idee waar ze nog een autobild klassik hebben liggen? de zomereditie is namelijk uitverkocht bij IMS in antwerpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                              heeft iemand een idee waar ze nog een autobild klassik hebben liggen? de zomereditie is namelijk uitverkocht bij IMS in antwerpen
                              wat staat er in?

Comment

• hallo, na een tijdje afwezigheid ( te druk in de zaak) ben ik hier terug, heb ondertussen nog een W108 erbij, voor onderdelen, zit met een vraagje waar matteus wel raad zal mee weten denk ik, wil namelijk in die carosserie een V8 uit een w126 500 inbouwen, maar daar komen mee veel geluk amper 245 pk tjes uit, 'k veronderstel dat er nie veel anders zal opzitten om de injectie eraf te halen en 8 carburateurs erop te monteren, ben ik gek of heeft iemand zo'n toeren al uitgehaald ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                  hallo, na een tijdje afwezigheid ( te druk in de zaak) ben ik hier terug, heb ondertussen nog een W108 erbij, voor onderdelen, zit met een vraagje waar matteus wel raad zal mee weten denk ik, wil namelijk in die carosserie een V8 uit een w126 500 inbouwen, maar daar komen mee veel geluk amper 245 pk tjes uit, 'k veronderstel dat er nie veel anders zal opzitten om de injectie eraf te halen en 8 carburateurs erop te monteren, ben ik gek of heeft iemand zo'n toeren al uitgehaald ???

Ik denk dat je beter af gaat zijn met drukvoeding, op zo'n motor.

Die blokken hebben ongelooflijk veel reserve, lage compressieverhouding, etc. Een lagedruk-kompressor erop zetten gaat je, mijns insziens, het meeste bang-for-buck geven.

4 dubbele carbs, mja... het zou wel een vet project zijn natuurlijk, en zo kan je er ook een pak vermogen uitkrijgen. Maar volgens mij ben je op het einde van de rit bijna evenveel centen kwijt dan bij een drukvoeding-ombouw.
                                  (En je vermogen- en koppelwinst gaat nooit zo spectaculair zijn... Het geluid natuurlijk wel.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                    hallo, na een tijdje afwezigheid ( te druk in de zaak) ben ik hier terug, heb ondertussen nog een W108 erbij, voor onderdelen, zit met een vraagje waar matteus wel raad zal mee weten denk ik, wil namelijk in die carosserie een V8 uit een w126 500 inbouwen, maar daar komen mee veel geluk amper 245 pk tjes uit, 'k veronderstel dat er nie veel anders zal opzitten om de injectie eraf te halen en 8 carburateurs erop te monteren, ben ik gek of heeft iemand zo'n toeren al uitgehaald ???
                                    252pk als je er eentje van na 09/1987 hebt.

De W126 500 werkt met een KE-Jetronic zeker.

Heb je die 500 motor al? Anders zou ik zoeken naar een 560, die hebben standaard al 300pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat je beter af gaat zijn met drukvoeding, op zo'n motor.

Die blokken hebben ongelooflijk veel reserve, lage compressieverhouding, etc. Een lagedruk-kompressor erop zetten gaat je, mijns insziens, het meeste bang-for-buck geven.

4 dubbele carbs, mja... het zou wel een vet project zijn natuurlijk, en zo kan je er ook een pak vermogen uitkrijgen. Maar volgens mij ben je op het einde van de rit bijna evenveel centen kwijt dan bij een drukvoeding-ombouw.
                                      (En je vermogen- en koppelwinst gaat nooit zo spectaculair zijn... Het geluid natuurlijk wel.)
                                      560 blok
                                      Compressie verhogen
                                      2 turbo's
                                      8 injectoren
                                      Motec Motormanagement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Lijkt me geen echte,ik heb de rocket al paar keer live gezien en nog nooit zo'n rocket logo + zwarte shit op de zijkant gezien en die spoiler is me ook wel wat vreemd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          560 blok
                                          Compressie verhogen
                                          2 turbo's
                                          8 injectoren
                                          Motec Motormanagement
                                          ben het voledig met jullie denkwijze eens, maar..............de bedoeling is nu en dan eens mee te rijden in een classicracedemo, en daar is drukvulling en el motormanagement uit den boze, het blok moet ook van voor 1984 zijn, dus is de enige optie een vroeg 500 blok of een 450 uit een 116, compressie verhogen is zeker al een goed begin, er is geen haast bij want de wagen moet nog volledig gestroopt worden en wil eerst een en ander, zoals subframe en dergelijke laten poedercoaten om in m'n originele w108 in te bouwen, zal er dus pas deze winter mee starten, kan dus nog een tijdje wachten op tips van jullie benz lovers, al foto's gezien van de allereerste AMG, die waar ze de 24u van spa mee wonnen, zoiets zou het moeten worden,
                                          dus als jullie tips en/of onderdelen hebben laat maar komen, !

Comment

Working...
                                          X