Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
is dat eigenlijk niets voor u, Dennis? Als opvolger van de 500. Nog waardevaster en wat minder taks.
ahja, enige nadeel is dat je dikke reet niet zo goed in die stoelen past. En dat zijn je eigen woorden voor alle duidelijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennaaiz
is dat eigenlijk niets voor u, Dennis? Als opvolger van de 500. Nog waardevaster en wat minder taks.
ahja, enige nadeel is dat je dikke reet niet zo goed in die stoelen past. En dat zijn je eigen woorden voor alle duidelijkheid
Misschien moet ik dan maar eens iets aan die dikke reet doen
Heb een mailtje gestuurd wat ie nog moest kosten. Ik heb niks meer gehoord van die grijze 300, anders was ik die dit week-end gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGodverdikke jij hebt een goed geheugen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGodverdikke jij hebt een goed geheugen
Misschien moet ik dan maar eens iets aan die dikke reet doen
Heb een mailtje gestuurd wat ie nog moest kosten. Ik heb niks meer gehoord van die grijze 300, anders was ik die dit week-end gaan halen.
grijze 300? Linkje?
Zo'n EVOI blijft zo hard een droomauto.Gewoon eentje in goede conditie, waar je niet bang hoeft te zijn om mee buiten te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAls het op zo'n dingen aankomt wel. Moest ik dat nu ook eens hebben bij het studeren....
Tja... weet je meteen ook waar je interesses liggen hé Fiddler.
Dikke reet van RN.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTja... weet je meteen ook waar je interesses liggen hé Fiddler.
Dikke reet van RN.
Comment
-
Vandaag op de E314 tussen Lummen en Genk, kwam ons een zilvergrijze SLR voorbij, belgische plaat iets in de aard van 000.MW ofzo. Bak was lekker aan het cruisen op het gemak, met die lekkere V8 grol die onze deur deed trillen
Was wel speciaal, helaas heb ik niet altijd fototoestel bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenVandaag op de E314 tussen Lummen en Genk, kwam ons een zilvergrijze SLR voorbij, belgische plaat iets in de aard van 000.MW ofzo. Bak was lekker aan het cruisen op het gemak, met die lekkere V8 grol die onze deur deed trillen
Was wel speciaal, helaas heb ik niet altijd fototoestel bij.
Tenzij er een vrouw aan het stuur zat, dan was het de eigenaresse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhuur-auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhuur-auto
Op een ganse middag was ik die 3-4 keer tegengekomen, en 2 keer met andere mensen erin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIn antwerpen rijdt er ook zo eentje rond
Op een ganse middag was ik die 3-4 keer tegengekomen, en 2 keer met andere mensen erin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAh ok, heb niet gezien wie er achter het stuur zat, ik reed zelf niet.
Die zitten in Lummen, vandaar
Comment
-
-
Een Mercedes benzine (waarschijnlijk w124) die al 5 jaar stil staat, wat kan je daar van verwachten?
Mag je die zomaar starten, gaan daar dingen aan stuk zijn (rubbers verduurd ofzo)?
Kan zijn dat ik daar volgende week eens naar ga kijken voor een vriend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEen Mercedes benzine (waarschijnlijk w124) die al 5 jaar stil staat, wat kan je daar van verwachten?
Mag je die zomaar starten, gaan daar dingen aan stuk zijn (rubbers verduurd ofzo)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtengewoon starten, das benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDa's ook het plan, maar wil die kar ook niet kapot maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenals ie kapot gaat koop je hem niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEen Mercedes benzine (waarschijnlijk w124) die al 5 jaar stil staat, wat kan je daar van verwachten?
Kijken of er olie en koelwater inzit, batterij aankoppelen, en starten maar.
Normaal moet die redelijk vlot in gang schieten. Tenzij er iets mis is.
Voor de rest op de normale dingen letten (= roest) voor je hem koopt.
Comment
Comment