en als hij niet start --> startkabels gebruiken, de batterij zal plat zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenals hij nog start na 5 jaar stil................direct kopen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoor de rest op de normale dingen letten (= roest) voor je hem koopt.
(ze hadden beter bij Audi in de leer gegaan ivm hun carrosserieconcepten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHeb al wel eens eerder zo'n oude benz terug laten grollen (zonder iets te doen waarvoor je sleutelkennis nodig hebt), maar die stond slechts +/- 3 jaar stil. Is op zich al een heerlijk gevoel.
van 1993 stilstaan en direct starten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenIk heb zelfs een idiote trabant doen starten door alleen een nieuwe batterij er in te steken...(meer kan ik niet)
van 1993 stilstaan en direct starten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie kar toen gestart en dan direct 100km mee gereden, zalig (was een 230CE van 1985).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHeb al wel eens eerder zo'n oude benz terug laten grollen (zonder iets te doen waarvoor je sleutelkennis nodig hebt), maar die stond slechts +/- 3 jaar stil. Is op zich al een heerlijk gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtende kans is groot dat hij meteen start, voorzichtig zijn met gas geven in 't begin, en er mogen enkele mankementen aan zijn, zo leer je je wagen kennen en waarderen !
Idd, goede tip! De eerste minuten dat 'ie draait, proberen geen gas te geven. Moést er een lager (krukas/drijfstangen/...) zijn waar wat aanslag op gevormd was, of die toevallig heel droog staat, dan draai je die niet meteen kapot. Rustig stationair naar bedrijfstemperatuur laten draaien.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhet heerlijkste gevoel bij mij.... cilinderkop volledig uit elkaar gehaald, vernieuwd waar nodig en terug gemonteerd. Klik en binnen de halve seconde aan het lopen. Euforie
Kan ik wel inkomen als je al dat werk zelf gedaan hebt, zalig gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhet heerlijkste gevoel bij mij.... cilinderkop volledig uit elkaar gehaald, vernieuwd waar nodig en terug gemonteerd. Klik en binnen de halve seconde aan het lopen. Euforie
en dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn dan rijden.
en dan...
en aan je mini gaan verderwerken ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGeachte,
De wagen heeft een onderhoudsboekje, heeft 197000 km is over 500 km blanco gekeurd.
De prijs is 17.500 €
vr. gr. Filip
Overdreven prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Overdreven prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNogal ja, 200k km's, geen enkele auto is dat dan nog waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Overdreven prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk denk ondertussen een normale prijs. Prijzen van 16v's zijn serieus omhoog gegaan. Ie heeft wel een redelijk hoge km-stand.... voor een EVO te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, en als je die evo motor moet reviseren, dat gaat nog dubbel zo veel zeer doen als een gewone 2.5-16...
Ik bedoelde ook niet zozeer dat 200k km's 'veel' is voor die wagen, dat hij het niet zou aankunnen, maar wel dat veel EVO's heel wat minder km's hebben. Vooral EVO II's dan...
Comment
Comment