Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach ja, ik weet dat de meesten op het forum er niks aan vinden. Ik ben er gek van, dus dan ist goed he .
Ik vind het een zalige kar. En als daily voor veel km's mee af te malen zou ik ook eerder een RR dan een G kopen. De G heeft nu eenmaal z'n nadelen als dagelijkse wagen.
Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom een RR vetter vind dan een G. Eigenlijk zijn ze onvergelijkbaar. Ik zie de G eerder als een über-defender, terwijl ook dat geen concurrent is. De enige LR-concurrent die ik zie is de Discovery. En zelfs die valt nog uit de boot omdat hij maar quasi de helft kost....
En ohja: ik ben, sinds ik er zelf mee gereden heb, lichtelijk teleurgesteld door het kwaliteitsgevoel van een aantal zaken, en vooral door het motorgeluid. Dat wordt nog eens genuanceerd als je na elkaar met een G en met een nieuwe ML moet rijden. Maar dat heb ik u daarstraks ook al gezegd
Bij mij eigenlijk niet .
Aangezien ik anders niet meer naar auto's kan kijken die way out of my league zijn.
Alhoewel, dat doe ik eigenlijk altijd .
Ik zal het anders zeggen: terwijl voordien de G 'mijn' trots was, is dat nu een andere wagen. Al zie ik de G misschien nog steeds liever dan die andere wagen
Comment