Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAls jij me dat kan regelen, ruil ik de mondeo onmiddelijk voor een 300E-24 T of een 320 op LPG.
Was in slechte staat.
Maar je kent me, ik zoek continue tot ik iets tegenkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoest dat maar eens kunnen hé....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenbestaat.
Wij hebben er iig al meerdere malen naar geïnformeerd, om de onze op LV te zetten... en keer op keer opnieuw was het antwoord 'nee'.
Comment
-
In Overpelt staat er trouwens een Ford Mondeo TDCI 130 LV te koop. Een paar weken geleden nochtans toch. Misschien is ie nu a verkocht.
Eens zoeken naar die ombouw firma's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWij hebben er iig al meerdere malen naar geïnformeerd, om de onze op LV te zetten... en keer op keer opnieuw was het antwoord 'nee'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk weet niet of het origineel was of niet. Ik denk het niet, naar mijn mening was de bak achteraf ingebouwd. Onze Opel Frontera ook, die bak is achteraf pas ingebouwd. (Firma in Genk ergens)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenalleen zeldzaam.
In Overpelt staat er trouwens een Ford Mondeo TDCI 130 LV te koop. Een paar weken geleden nochtans toch. Misschien is ie nu a verkocht.
Eens zoeken naar die ombouw firma's.
En voor de tax van een 2l, offer ik mijn achterbank niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRoughie, heb je momenteel nog plannen op autovlak of hou je je financieel even koest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenNederland, Luxemburg,.... en dan invoeren.
Maar ford geeft wél toestemming, da's het verschil.
En voor de tax van een 2l, offer ik mijn achterbank niet op
Comment
Comment