Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn 190 Dieseltjes met minder dan 100.000 km. Bij deze handelaar ga ik met m'n cabrio, goeie en betrouwbare kerel. Die 190 EVO2 (remember) heeft ie onlangs trouwens verkocht. Heeft ook een 500E (met 270.000 km) maar die doet ie niet weg ;-((
Correct me if I'l wrong, maar volgens mijn routeplanner ligt Aisne toch wel vlotjes 800 km van hier. (niet ver van Limoges, waar die andere 500E staat...)
Correct me if I'l wrong, maar volgens mijn routeplanner ligt Aisne toch wel vlotjes 800 km van hier. (niet ver van Limoges, waar die andere 500E staat...)
Parijs ligt echter wat raar op die route, en ik zou - in Luxemburg eindigen. Dan kom je beter uit en maak je minder km's. (sorry, beroepsmisvorming, ben planner). maar dat is ervan uit gegaan dat je Parijs niet mee meeneemt in de route he.
Parijs ligt echter wat raar op die route, en ik zou - in Luxemburg eindigen. Dan kom je beter uit en maak je minder km's. (sorry, beroepsmisvorming, ben planner). maar dat is ervan uit gegaan dat je Parijs niet mee meeneemt in de route he.
Parijs is idd niet echt in de buurt... misschien beter skippen. Klopt, beter eerst naar Aisne en dan Lux. (ik heb een omgekeerde beroepsvorming... probeer zoveel mog. km met m'n firmawagen te doen om sneller nieuwe te kunnen kiezen ;-))
Eens eventjes kijken wat ik over deze wagens denk:
1 - Brussel - Auto ziet er niet slecht uit op de foto, zeer mooi interieur, airbag lijkt er niet uit te zijn geweest, mooie en propere zetels.
Zeer mooie kleur ook, is naar mijn mening echter niet voor de volle 100% origineel. (denk aan de meegespoten bumpers, dat zag je pas echt vaak na de facelift), dus de kans is reeel dat ie herspoten is geweest. Maar om zeker te zijn zou je daarvoor het chassisnummer moeten hebben. (altijd opschrijven als je gaat bezichtigen, daar leer je veel van.)
2 - Dilbeek - Tja, mijn ex hé
3 - Luxemburg - vind dat ie veel km's heeft. Echter zeer propere auto, vraag me alleen wat dat kastje tegen de middentunnel is aan de passagierskant.
4 - Aisne - Als die prijs eerlijk is, en de wagen ook --> koopje. Jij eerste keus natuurlijk, anders pak ik 'm mee )
5 - Parijs - Ook geen gekke prijs, maar gasbollen waarschijnlijk zo leeg als iets achteraan. Verder kan je er niet veel van zeggen buiten dat de km-stand niet zo hoog is (of eerlijk, is een goede vraag)
Parijs is idd niet echt in de buurt... misschien beter skippen. Klopt, beter eerst naar Aisne en dan Lux. (ik heb een omgekeerde beroepsvorming... probeer zoveel mog. km met m'n firmawagen te doen om sneller nieuwe te kunnen kiezen ;-))
Eens eventjes kijken wat ik over deze wagens denk:
1 - Brussel - Auto ziet er niet slecht uit op de foto, zeer mooi interieur, airbag lijkt er niet uit te zijn geweest, mooie en propere zetels.
Zeer mooie kleur ook, is naar mijn mening echter niet voor de volle 100% origineel. (denk aan de meegespoten bumpers, dat zag je pas echt vaak na de facelift), dus de kans is reeel dat ie herspoten is geweest. Maar om zeker te zijn zou je daarvoor het chassisnummer moeten hebben. (altijd opschrijven als je gaat bezichtigen, daar leer je veel van.)
2 - Dilbeek - Tja, mijn ex hé
3 - Luxemburg - vind dat ie veel km's heeft. Echter zeer propere auto, vraag me alleen wat dat kastje tegen de middentunnel is aan de passagierskant.
4 - Aisne - Als die prijs eerlijk is, en de wagen ook --> koopje. Jij eerste keus natuurlijk, anders pak ik 'm mee )
5 - Parijs - Ook geen gekke prijs, maar gasbollen waarschijnlijk zo leeg als iets achteraan. Verder kan je er niet veel van zeggen buiten dat de km-stand niet zo hoog is (of eerlijk, is een goede vraag)
Kan proberen chassisnr. via mail te krijgen, weet ik ineens of ze iets te verbergen hebben...
Op eerste zicht lijken 23/3 of 6/4 me haalbaar, maar te checken met de misses... wat denk je?
Kan proberen chassisnr. via mail te krijgen, weet ik ineens of ze iets te verbergen hebben...
Op eerste zicht lijken 23/3 of 6/4 me haalbaar, maar te checken met de misses... wat denk je?
Totnutoe heb ik er die dagen niks opstaan. Straks ook eens eventjes met het vrouwke checken.
Probeer een chassisnummer vast te krijgen. Ik moet volgende week naar de garage (krijg dan waarschijnlijk een dagje of een week-endje een nieuwe C mee) en dan kan ik eventueel eens checken of die wagens ok zijn.
Totnutoe heb ik er die dagen niks opstaan. Straks ook eens eventjes met het vrouwke checken.
Probeer een chassisnummer vast te krijgen. Ik moet volgende week naar de garage (krijg dan waarschijnlijk een dagje of een week-endje een nieuwe C mee) en dan kan ik eventueel eens checken of die wagens ok zijn.
OK doe ik, al heb ik de indruk dat via mail zelden gereageerd wordt op zoekertjes...
Thanks, vriend van me werkt hier bij VDH in Mol dus die kan het ev. ook wel checken.
Naar deze ben ik deze week nog gaan kijken... En... m'n maagdelijkheid verloren... namelijk voor de eerste keer in m'n leven zelf met de 500 gereden... Jawadde... onbeschrijflijk.... KICKEN!!!
Comment