Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan gaan de meeste van die karren wel verkocht zijn, vrees ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Dan gaan de meeste van die karren wel verkocht zijn, vrees ik .
      Ik denk het niet... Er zal er misschien eentje zijn die weg is ofzo.

Comment

• Hoe ''slecht'' is zo'n 400cdi blok nu echt?

In de S-klasse zijn ze even duur als een W140 S300TD

Comment

Hoe ''slecht'' is zo'n 400cdi blok nu echt?

In de S-klasse zijn ze even duur als een W140 S300TD
          Zo slecht is zo'n blok niet denk ik. De vader van nls heeft daar toch al meer dan 250k km's mee gedaan. en 't is dan nog ook is gechipt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Zo slecht is zo'n blok niet denk ik. De vader van nls heeft daar toch al meer dan 250k km's mee gedaan. en 't is dan nog ook is gechipt.
            Idd, volgens mij is dat een super(!)betrouwbaar blok. Van de eerste versie's weet ik niet zoveel... De 260 pk's dat Mercedes uit dit blok laat ontsnappen is volgens mij een zeer voorzichtige waarde, die kan vlot wat meer pk's verdragen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Idd. Ik heb wel al horen zeggen dat het een 'probleemblok' zou zijn, maar daar kunnen wij niet van meespreken. De beste Mercedes die we hier thuis al gehad hebben.
              nls2000

Comment

• de 400CDI is een motor waarmee je 'geluk' moet hebben.

Er zijn er die hyperbetrouwbaar zijn (cfr. nls z'n papa zijne), en qua motor-hardware zijn ze super. Maar er zijn ook een pak gevallen waar er problemen zijn met de elektronica. Er schijnen (productie?)fouten te zitten in de constructie van de kabelboom, en dit kan voor dure en moeilijk te vinden reparaties leiden.

In sommige gevallen steken ze gewoon een volledig nieuwe kabelboom, om 'zeker te zijn'.

Belangrijk bij de aankoop van zo'n auto is volgens mij de strikte opvolging van de onderhoudsintervallen, en de aanwezigheid van facturen van uitgevoerde herstellingen.
                Ik zou zelfs durven zoeken naar een auto die reeds problemen heeft gehad (dus waar reeds een nieuwe motor/kabelboom insteekt).

Comment

Dit is de enige uitvoering van een G waar ik ooit mee gereden heb en dat is toch wel indrukwekkend die 400 cdi. Al vind ik deze heel duur.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• 4,9 naar 100.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

4,9 naar 100.

De oude auto van Sacha .

Comment

• Comment

• RRD has infected me.

Ik wil zo'n kar.

Comment

• Ik heb er vannacht weer over liggen nadenken.

Het grote probleem is gewoon dat er geen motor is die geschikt is voor mij .

Ik ga me ergeren aan het hoge verbruik en slechte prestaties van een 300TD.
                                En een 420 of 500 is te duur in taks .

Bagger.

Comment

• Comment

Ik heb er vannacht weer over liggen nadenken.

Het grote probleem is gewoon dat er geen motor is die geschikt is voor mij .

Ik ga me ergeren aan het hoge verbruik en slechte prestaties van een 300TD.
                                    En een 420 of 500 is te duur in taks .

Bagger.

Wat moet ik dan zeggen. Ik wil enkel een V12 in zo'n kar.

Comment

• Comment

• Post dan wel fatsoenlijke uitvoeringen .

Comment

Working...
                                        X