Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoet dat niet eerder bij BMW staan?Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe F1 was toch samen met BMW ontwikkeld, dus ik denk dat het beter bij BMW lovers thuishhoort, of is MClaren nu van MB?
Ik ga die daarom al die foto's wel niet verzetten.
De laatste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDat is die S-klasse die in Nederland ergens te koop staat. Er is daar ergens een link van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe F1 was toch samen met BMW ontwikkeld, dus ik denk dat het beter bij BMW lovers thuishhoort, of is MClaren nu van MB?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe F1 was toch samen met BMW ontwikkeld
Murray wou een Honda-motor. Maar Honda weigerde een motor te bouwen, dus moest Murray iets anders vinden. Hij heeft toen rondgekeken, en Isuzu heeft hem aangeboden om de motor te bouwen (ze hadden er zo eentje ontwikkeld omdat ze in de F1 wilden stappen). Maar omdat Murray een meer klinkende naam dan Isuzu wou, heeft hij geweigerd. En toen heeft BMW zichzelf aangeboden.
Hij heeft toen BMW motorsport aangeschreven dat ze hem een V10 of V12 moesten bouwen met 550pk, 600mm lengte en 250kg.
En dat is BMW niet gelukt eigenlijk, maar omdat er 627 pk inzat heeft ie die 16kg extra gewicht maar door de vingers gezien.
Maar verder dan de motor heeft BMW absoluut niets te maken met de McLaren F1 hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenToch verdient de McLaren wel een eigen topic. Hell, Bizarinni heeft hier zelfs een topic, en dé McLaren F1, een van de grootste auto's aller tijden, NIET?!?!
Anders zeker openen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenToch verdient de McLaren wel een eigen topic. Hell, Bizarinni heeft hier zelfs een topic, en dé McLaren F1, een van de grootste auto's aller tijden, NIET?!?!
Comment
-
Ik heb al de hele namiddag liggen rondraggen met een A 200 Cdi ( 3 deurs ) van Modern.
Het ding gaat goed vooruit en stuurt wreed strak, maar totaal geen comfort. Harde ophanging + 17 inch velgen en laagprofielbanden.
Comfort is echt abominabel, ja zelfs storend.
Verkeersheuvels... The horror !
Morgen ofzo wel fotoos
Comment
-
Je hoeft geen foto's te maken hoor
Laatst nog zien rijden in Genk, wat was dat toch een zalige kartBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk heb al de hele namiddag liggen rondraggen met een A 200 Cdi ( 3 deurs ) van Modern.
Het ding gaat goed vooruit en stuurt wreed strak, maar totaal geen comfort. Harde ophanging + 17 inch velgen en laagprofielbanden.
Comfort is echt abominabel, ja zelfs storend.
Verkeersheuvels... The horror !
Morgen ofzo wel fotoos
A rijdt goed, inderdaad. Beter dan ie laat uitschijnen
Comment
Comment