Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Moet dat niet eerder bij BMW staan?

Comment

• Comment

• Comment

• De F1 was toch samen met BMW ontwikkeld, dus ik denk dat het beter bij BMW lovers thuishhoort, of is MClaren nu van MB?

Comment

• Comment

• Crap Staat daar MPower op die 2e foto....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Moet dat niet eerder bij BMW staan?
                    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    De F1 was toch samen met BMW ontwikkeld, dus ik denk dat het beter bij BMW lovers thuishhoort, of is MClaren nu van MB?
                    Ja ik zie het net op die ene foto van het motorblok, ik associeerde McLaren onmiddellijk met Mercedes. My bad

Ik ga die daarom al die foto's wel niet verzetten.

De laatste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Dat is die S-klasse die in Nederland ergens te koop staat. Er is daar ergens een link van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        De F1 was toch samen met BMW ontwikkeld, dus ik denk dat het beter bij BMW lovers thuishhoort, of is MClaren nu van MB?
                        Mclaren is nu voor 40% eigendom van Mercedes maar dat was in de tijd van de F1 nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          De F1 was toch samen met BMW ontwikkeld
                          Howhow, niet overdrijven he

Murray wou een Honda-motor. Maar Honda weigerde een motor te bouwen, dus moest Murray iets anders vinden. Hij heeft toen rondgekeken, en Isuzu heeft hem aangeboden om de motor te bouwen (ze hadden er zo eentje ontwikkeld omdat ze in de F1 wilden stappen). Maar omdat Murray een meer klinkende naam dan Isuzu wou, heeft hij geweigerd. En toen heeft BMW zichzelf aangeboden.

Hij heeft toen BMW motorsport aangeschreven dat ze hem een V10 of V12 moesten bouwen met 550pk, 600mm lengte en 250kg.

En dat is BMW niet gelukt eigenlijk, maar omdat er 627 pk inzat heeft ie die 16kg extra gewicht maar door de vingers gezien.

Maar verder dan de motor heeft BMW absoluut niets te maken met de McLaren F1 hoor.

Comment

• Toch verdient de McLaren wel een eigen topic. Hell, Bizarinni heeft hier zelfs een topic, en dé McLaren F1, een van de grootste auto's aller tijden, NIET?!?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                              Toch verdient de McLaren wel een eigen topic. Hell, Bizarinni heeft hier zelfs een topic, en dé McLaren F1, een van de grootste auto's aller tijden, NIET?!?!
                              Dacht het wel dat daar al een topic voor was hoor.

Anders zeker openen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Toch verdient de McLaren wel een eigen topic. Hell, Bizarinni heeft hier zelfs een topic, en dé McLaren F1, een van de grootste auto's aller tijden, NIET?!?!

Comment

• Ik heb al de hele namiddag liggen rondraggen met een A 200 Cdi ( 3 deurs ) van Modern.

Het ding gaat goed vooruit en stuurt wreed strak, maar totaal geen comfort. Harde ophanging + 17 inch velgen en laagprofielbanden.

Comfort is echt abominabel, ja zelfs storend.

Verkeersheuvels... The horror !

Morgen ofzo wel fotoos

Comment

• Je hoeft geen foto's te maken hoor

Laatst nog zien rijden in Genk, wat was dat toch een zalige kart
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Ik heb al de hele namiddag liggen rondraggen met een A 200 Cdi ( 3 deurs ) van Modern.

Het ding gaat goed vooruit en stuurt wreed strak, maar totaal geen comfort. Harde ophanging + 17 inch velgen en laagprofielbanden.

Comfort is echt abominabel, ja zelfs storend.

Verkeersheuvels... The horror !

Morgen ofzo wel fotoos
                                      Allez, ik heb die op 18" gereden en vond die echt goed meevallen van comfort had veel erger verwacht! Maar we hebben misschien andere referenties he

A rijdt goed, inderdaad. Beter dan ie laat uitschijnen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo

mercedes

Comment

• Echt?

Comment

Working...
                                          X