Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik er eentje koop, moet ie ook naar mijn smaak zijn.
Zwart of rood
2.5-16
Leder
Airco
Open dak schuif/kanteldak
Elektrische spiegels
Hoofdsteunen achter
Hoogteregeling
Zetelverwarming
Volledig Origineel
Geen Katalysator Elektrische ramen voor en achter AMG powerpack Cruise control EVO II
Enige wat ik eventueel zou laten vallen is de airco, maar liever niet
effe samengevat bitte, wat is er met die first owner leboncoinkar die ik postte?
Geen open dak, lak dof, twijfelachtige km's.
+ Nogal ver om te gaan kijken als ik zie hoeveel ik er al gezien heb die in zeer slechte staat zijn om daarom 1400km te rijden. In 16v roadtrip wel stoppoint!
Open dak = schuif/kantel
Met elektrische spiegels bedoelde ik ruiten.
AMG Powerpack voor een 2.5-16 heb ik nog nooit gezien (wel voor een EVOI, maar dat is een ander blok)
Cruise control gebruik ik nooit, dus heb ik niet nodig.
En een EVOII is een ander model. En daar is de bijkomende eis dat ik een "leuk nummer" wil, en geen 368 ofzo
Open dak = schuif/kantel kanteldak is enkel na een bepaald jaar gemaakt eerste zijn allemaal enkel schuifdak
Met elektrische spiegels bedoelde ik ruiten.
AMG Powerpack voor een 2.5-16 heb ik nog nooit gezien (wel voor een EVOI, maar dat is een ander blok) AMG powerpack is voor alle 2.5 kon je apart erbij kopen of van fabriek, mogelijk van fabriek enkel op evo
Cruise control gebruik ik nooit, dus heb ik niet nodig. maar het is wel die ene optie die je dan niet hebt...
En een EVOII is een ander model. En daar is de bijkomende eis dat ik een "leuk nummer" wil, en geen 368 ofzo
Ik denk dat ik het gehad heb in belgie. Weet er nog ene staat die ik nog ni gezien heb, een heel unieke: 2.3 16v evo I .
Helemaal lol, ik heb die op 2e hands te koop zien staan, toen nog zonder foto (uit Opwijk). De eigenares beweerde bij hoog en laag dat het een evo 1 was van 1986 ("we hebben er zelfs mensen van Mercedes bijgehaald" ... die kenden er dus niks van). Vraagprijs was 18.000 euro, ik heb braafjes gezegd dat die wagen dat niet gaat opbrengen
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Helemaal lol, ik heb die op 2e hands te koop zien staan, toen nog zonder foto (uit Opwijk). De eigenares beweerde bij hoog en laag dat het een evo 1 was van 1986 ("we hebben er zelfs mensen van Mercedes bijgehaald" ... die kenden er dus niks van). Vraagprijs was 18.000 euro, ik heb braafjes gezegd dat die wagen dat niet gaat opbrengen
Ohja, Jerred, er is iemand geïnteresseerd in m'n uitlaat. Als jij hem moet hebben moet je het zo snel mogelijk laten weten, anders gaat hij weg voor 275€.
Kerel heeft wel een 2.3-16..... ik HOOP dat m'n 2.5-16 knalpot daar op past... maar daar ben ik toch vrij zeker van.
Ohja, Jerred, er is iemand geïnteresseerd in m'n uitlaat. Als jij hem moet hebben moet je het zo snel mogelijk laten weten, anders gaat hij weg voor 275€.
Kerel heeft wel een 2.3-16..... ik HOOP dat m'n 2.5-16 knalpot daar op past... maar daar ben ik toch vrij zeker van.
Ik ga eerst een 16v zoeken... En standaard uitlaat is goed genoeg moet niet zo'n gebrul hebben hoor. Ben geen tjoener
Niet zo heel ver van m'n deur staat een evo 1 (import uit zwitserland) motorisch en onderstel goede staat maar wat roest en carrosserieprullen aan en geen originele velgen en witte pinkers.
Volledig in orde met garantie vraagt hij 17.000
Zo meepakken, wel met keuring 13.500
Niet zo heel ver van m'n deur staat een evo 1 (import uit zwitserland) motorisch en onderstel goede staat maar wat roest en carrosserieprullen aan en geen originele velgen en witte pinkers.
Volledig in orde met garantie vraagt hij 17.000
Zo meepakken, wel met keuring 13.500
150.000km
witte pinkers is 50€, originele velgen met nieuwe banden = ca 800 à 1000€. Dan nog eens 1000€ carosseriewerk (of max 2500, dan is ie volledig herlakt), en heb je dus 15.500€ een goede EVOI.
Hoeveel km's? niet zooooo'n zotte prijs, EVO1's stijgen ook al goed, al vond je er 2 jaar terug wel meer voor -15000€...
witte pinkers is 50€, originele velgen met nieuwe banden = ca 800 à 1000€. Dan nog eens 1000€ carosseriewerk (of max 2500, dan is ie volledig herlakt), en heb je dus 15.500€ een goede EVOI.
Hoeveel km's? niet zooooo'n zotte prijs, EVO1's stijgen ook al goed, al vond je er 2 jaar terug wel meer voor -15000€...
Nja meerprijs voor hetgene een evo I meer is, is me wat te groot. En wat de prijs binnen x aantal jaar is maakt ook niet zo veel uit ben ni van zin om zoiets snel te verkopen...
Nja meerprijs voor hetgene een evo I meer is, is me wat te groot. En wat de prijs binnen x aantal jaar is maakt ook niet zo veel uit ben ni van zin om zoiets snel te verkopen...
True. Al is een EVO1 héél vet.... tijdens het rijden zal je het niet merken. 't is puur voor de bodykit en de zeldzaamheid, als verzamelaar met veel poen zit dat anders, maar in uw geval zou ik ook niet zoveel opleggen...
Maar ik vroeg het dan ook niet voor u, wel voor die kerel met die 2.3-16 waar ge een tijdje terug eens naar zijt gaan zien, die wil eigenlijk een EVO1 en een EVO2
True. Al is een EVO1 héél vet.... tijdens het rijden zal je het niet merken. 't is puur voor de bodykit en de zeldzaamheid, als verzamelaar met veel poen zit dat anders, maar in uw geval zou ik ook niet zoveel opleggen...
Maar ik vroeg het dan ook niet voor u, wel voor die kerel met die 2.3-16 waar ge een tijdje terug eens naar zijt gaan zien, die wil eigenlijk een EVO1 en een EVO2
EVO I ook nog Een EVO 2 wist ik.
Spijtig dat zijn prijs zo hoog is voor die 2.3-16. Staat nog altijd op nr 1 van al diegene die ik gezien heb. Enkel spijtig van de twijfelachtige km's: missende onderhoudsboekjes van voor 80000km, geprutst aan dashboard. Dat laatste kan wel iets met het tjoenerverleden te maken hebben.
Spijtig dat zijn prijs zo hoog is voor die 2.3-16. Staat nog altijd op nr 1 van al diegene die ik gezien heb. Enkel spijtig van de twijfelachtige km's: missende onderhoudsboekjes van voor 80000km, geprutst aan dashboard. Dat laatste kan wel iets met het tjoenerverleden te maken hebben.
tsja... komt dus eigenlijk overeen met wat ik u op voorhand gezegd heb: vroegere 'tuningbak' in (zeer) goede staat gebracht, en is nu ook een heel goede 2.3-16... maar duur.
En wat ik heb gehoord wou hij een collectie aanleggen ja. 2.3-16 2.5-16 EVO1 en EVO2. Ik steun hem daar in
Comment