Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVorige week kreeg mijn schoonzus een klein ongeval met hun E220cdi. Een vrachtwagen is achteruit gereden en vooraan tegen hun wagen gereden. De volledige neus boven de bumper is zeker 10cm achteruit gedrukt.
Vandaag werd beslist om de wagen, bouwjaar 2001 en 310.000km op de teller, niet meer te laten herstellen. Een opkoper heeft er een redelijk bod op gedaan en mijn schoonbroer heeft zich een C 200 cdi classic uit voorraad gekocht. Deze wagen zal als tweede wagen dienen. Ze hebben nog getwijfeld over een B-klasse, maar ik denk dat ze met deze C een betere beslissing hebben genomen.
Vriend van mijn ouders had zich een 2 tal jaar geleden ook een B gekocht (200CDI, Avantgarde, Sportpakket, ...) heeft hem na een jaar buitengestoken voor een nieuwe C (200 Kompressor, Avantgarde, Comand, ILS, ...) en is zeer te spreken over zijn keuze. Het fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenHet fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKlopt, is veel te strak voor een Benz te zijnsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenZeker een goede keuze om de C boven de B te prefereren als je al vertrouwd bent met de ster.
Vriend van mijn ouders had zich een 2 tal jaar geleden ook een B gekocht (200CDI, Avantgarde, Sportpakket, ...) heeft hem na een jaar buitengestoken voor een nieuwe C (200 Kompressor, Avantgarde, Comand, ILS, ...) en is zeer te spreken over zijn keuze. Het fwd en monovolume-karakter van de B lag hem compleet niet, ding reed niet zoals het een Mercedes betaamt volgens hem.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Als het een originele is, maar motor zegt ja.
Ik zou het niet willen, ik wil 280CE of Te, maar geen diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzaaaaaaalig, en die wielen
dag stevie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKlopt, is veel te strak voor een Benz te zijn
Het was vooral de ruime draaicirkel en de zitpositie die hem stoorden. Waarschijnlijk ook de overgang van 200 Kompressor naar 200CDI die hem niet goed beviel, want nu heeft hij terug een 200 Kompressor, maar daar heeft hij nooit over gesproken.
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenILS heeft de nieuwe C dat ook al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenwjelen zijn ooor homos
dag stevie
carliejo'tje, je kent er niets van
Comment
Comment