goe en koeleurs ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendoe die roest dan weg??
En kijk hoe dat is uitgedraaid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat was de bedoeling bij mijn mini.
En kijk hoe dat is uitgedraaid
volgens mij denk ik dat die oude espace van je eigenlijk alles geeft wat je in een 2e wagen zoekt voor naast zo'n AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgend probleem: Ik kan niet (betalen om te) rijden met een wagen waar roest opstaat.
Ik heb een 280E /8 op het oog, maar ik vrees dat die deze zomer gesloopt gaat worden ipv verkocht. Plus die dingen zijn ook nog 3-4k waard, en mijn budget is volgens mij niet hoog genoeg voor zoiets én een AMG.
"waar roest opstaat"...? ofwel zoek je dan naar een 123 die er nog een beetje deftig uitziet (jazeker, je vind ze hoor, en die moet niet persé 4000euro kosten), ofwel werk je er zelf een beetje aan hé. Ondertussen heb je wel al wat ervaring met carrosseriewerk, en zo'n benz is twee keer niks om aan te werken. Dus dat is een loos argument (vind ik).
280 vind ik belachelijk als dagelijks 'krel'. 200/230E is perfect. krachtig genoeg om deftig vooruit te komen, geen verbruik van 20 liter, en naft.
Volgens mij, als je een beetje rondzoekt (deftig, dus niet alleen op kapaza), vind je voor 1000-2000 euro best interessante auto's.
Je kan ook kijken naar 190'ers van 1983 en 1984 hé, die zijn zo goed als oldtimer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenzat daar nog staal aan???
volgens mij denk ik dat die oude espace van je eigenlijk alles geeft wat je in een 2e wagen zoekt voor naast zo'n AMG
Teamgenoot verkoopt deze zomer wss de zijne met 310.000km
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten"waar roest opstaat"...? ofwel zoek je dan naar een 123 die er nog een beetje deftig uitziet (jazeker, je vind ze hoor, en die moet niet persé 4000euro kosten), ofwel werk je er zelf een beetje aan hé. Ondertussen heb je wel al wat ervaring met carrosseriewerk, en zo'n benz is twee keer niks om aan te werken. Dus dat is een loos argument (vind ik).
280 vind ik belachelijk als dagelijks 'krel'. 200/230E is perfect. krachtig genoeg om deftig vooruit te komen, geen verbruik van 20 liter, en naft.
Volgens mij, als je een beetje rondzoekt (deftig, dus niet alleen op kapaza), vind je voor 1000-2000 euro best interessante auto's.
Je kan ook kijken naar 190'ers van 1983 en 1984 hé, die zijn zo goed als oldtimer.
Weet jij hoe moeilijk die plaatsen bereikbaar zijn en hoe dik dat staal is
230E verbruikt ook 12 liter ongeveer he, dus moet ook op gas.
Maar ik ga deze zomer een kennis wel eens aan het werk zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMaar daar zit het hem juist, je moet keuzes maken en die wil men soms niet maken (of men maakt zichzelf iets wijs dat men die keuze niet kan maken). Waarom geen 190 2.3(of5) of evoII of een AMG en een gewone 190D of een 200D. Deze zijn zeker genoeg voor rond de kerkentoren (verbruiken weinig, kosten relatief weinig) maar ze geven ook nog het voldoende comfort voor een langere rit (alleen het vermogen is dan de toegeving die je moet doen).
En met je speeltje moet je nooit aankomen op een openbare parking want dan kan je er blijven langst camperen.
Een 190D/200D (of eventueel een 190E (1. of m'n 320 houden en LPG, maar dan betaal ik een pak verzekering), en het 'speelgoed' er bij.
Kost je een pak minder aan brandstof, aan verzekering (70pk verzekeren is doenbaar, en dat speeltje kan daar voor een paar 100€ bij als classic, al heeft ie 400pk, terwijl een speeltje alleen je massa's kost aan verzekering), en de voldoening is groter als je terug in de andere wagen stapt.
Die startlet of micra vind ik weer wat typisch in het extreme getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Plaatwerk van zo een benz is net wél moeilijk
Weet jij hoe moeilijk die plaatsen bereikbaar zijn en hoe dik dat staal is
pff overroepen, gast.
allemaal uitslijpen en vers staal ertussen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen gt3rs is iets anders dan een EVOII
iets totaal anders.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvolgens mij mis jij die auto nog altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenEn dan nog. Of ik nu een GT3RS op het circuit of voor een restaurant tegenkom.... ik ga niet rap van mening zijn dat die bak daar niet thuishoort.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Comment