Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Ook niet, ik kijk naar het geheel. Als ik op de aankoopprijs kan besparen door een kar te kopen die minder in de markt ligt maar mij evengoed aanstaat, dan mag de taks iets hoger liggen. Als ik al 2000€ moet betalen voor verzekering, blijft er niet meer veel over voor taks...

Ik zoek gewoon wat ik graag heb, zet er enkele naast elkaar, en ga dan eens denken welke financieel ook nog het interessantste is.

Ik ben dan ook wel iets minder veeleisend dan Tim
    2000 voor verzekering

ga jij 400pk rijden ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Nog 1x: Ik ga NIET op benzine rijden.

NIET dus he.
      Leg dat op gas? Er staat er voor het moment een mooi exemplaar te koop op LPG, een blauwe E36 coupe S50B32 op gas, in originele staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        2000 voor verzekering

ga jij 400pk rijden ofzo?
        ik betaal nu al bijna 1000 met m'n 130pk

't was trouwens ook maar een voorbeeld. 2000 zou ik er zelf niet aan kunnen geven, laat staan aan willen geven

Comment

RRD en Carlito bak .
          edit: nvm

Comment

Dat bedoel ik net.

Als ik de grens trek zoals ik eigenlijk zou willen, op 2 liter en 200pk kom ik nergens.

Enige blokken die mij interessant lijken:
            230 Kompressor (192pk)
            2.5-16 (204pk)
            280 (193pk)
            AMG 3.2 (242pk)
            300-24 (220pk)

Die 200pk 2-liter vind ik enkel interessant in een Lancia Delta Integrale, maar die zijn schijteduur in aankoop, dus heb ik daar ook niets aan
            mja, zo 2.8l betalen voor 190pk zou ik gewoon niet kunnen.
            Verder dan 2.5l vind ik al zuur geld

en dan moet het al verdomme vooruit gaan.

Comment

• E36 M3 Coupe is niets.

E36 M3 moet in berline

En om op gas te rijden heeft BMW de 328 uitgebracht

Comment

ik betaal nu al bijna 1000 met m'n 130pk

't was trouwens ook maar een voorbeeld. 2000 zou ik er zelf niet aan kunnen geven, laat staan aan willen geven

Dat betaal ik voor 250pk

Comment

Dat betaal ik voor 250pk
                  little do they know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    mja, zo 2.8l betalen voor 190pk zou ik gewoon niet kunnen.
                    Verder dan 2.5l vind ik al zuur geld

en dan moet het al verdomme vooruit gaan.
                    Snelheid interesseert mij niet.
                    Ik ga al te snel met 88pk.

Vetheid komt op 1.

Mocht de C230Kompressor W202 niet bestaan, zou ik wss een 280 bovenaan mijn verlanglijstje staan hebben.

Hell, ik zou zelfs de taks van een C43 willen betalen

Comment

Dat betaal ik voor 250pk
                      voor classic car shit gedoe. En jij bent een jaar ouder ook hé.
                      Ik zit aan 910€ voor 129pk (wat ik zelf trouwens ook vreselijk veel geld vind, maar zonder verzekering kan ik m'n auto even goed terug verkopen).

Comment

• tim, koop u gwn zo'n dikke Saab 9-5 Aero estate op gas.

t'is fwd, maar je vind het vet, en dan heb je iets met weinig tax en veel vermogen en luxe en ruimte en bla bla... toch voor even alvast

Comment

• Ik heb er zwaar respect voor als je kar op je eigen naam staat.
                          Maar om dat betaalbaar te houden kun je tot 100pk gaan ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            tim, koop u gwn zo'n dikke Saab 9-5 Aero estate op gas.

t'is fwd, maar je vind het vet, en dan heb je iets met weinig tax en veel vermogen en luxe en ruimte en bla bla... toch voor even alvast
                            9-5 aero estate vind ik meer dan geil, maar ik ga mij volgens mij zo hard ergeren aan die FWD.

Comment

voor classic car shit gedoe. En jij bent een jaar ouder ook hé.
                              Ik zit aan 910€ voor 129pk (wat ik zelf trouwens ook vreselijk veel geld vind, maar zonder verzekering kan ik m'n auto even goed terug verkopen).
                              Neen, bij mij is het 850 voor een 2.5-16 (zonder classic car shit of kilometerbeperking, volledig op mijn eigen naam)

250pk zou iets van een 1050€ zijn ofzo.

En 450€ voor 42 mini-pk's (wat ik dus het geld niet waard vind )

En als ik wacht tot in augustus, daalt dat allemaal nog eens.

Comment

• Voorlopig vind ik een 540i touring nog de leukste optie. Toch maar een automaat overwegen dan?

Comment

9-5 aero estate vind ik meer dan geil, maar ik ga mij volgens mij zo hard ergeren aan die FWD.
                                  autobahnknaller, niet meer.

probeer het eens

Comment

Voorlopig vind ik een 540i touring nog de leukste optie. Toch maar een automaat overwegen dan?
                                    nah, weg sportiviteit dan

Comment

Ik heb er zwaar respect voor als je kar op je eigen naam staat.
                                      Maar om dat betaalbaar te houden kun je tot 100pk gaan ofzo.
                                      slaat dat op mijn post?

De keuze voor m'n auto op mijn naam te zetten ligt vooral bij m'n makelaar, vorig jaar stelde hij zelf nog voor op m'n ouders hun naam te zetten, nu niet meer. Van m'n ouders mocht het even goed op hun naam. Zolang ik maar elke cent zelf betaal

Comment

• tim, anders toch maar een leuke 530d touring zoeken?

Comment

Neen, bij mij is het 850 voor een 2.5-16 (zonder classic car shit of kilometerbeperking, volledig op mijn eigen naam)

250pk zou iets van een 1050€ zijn ofzo.

En 450€ voor 42 mini-pk's (wat ik dus het geld niet waard vind )

En als ik wacht tot in augustus, daalt dat allemaal nog eens.
                                          Bonus malus 7?

En kan jij eens zeggen (pm'en) bij welke maatschappij? M'n makelaar is er verschillende afgegaan en 910 was het goedkoopste, maar ik ga zelf nog eens verder zoeken. Als ik hoor wat een E39 M5 met een 20-jarige als hoofdbestuurder kost..... sick!

Comment

Working...
                                          X