Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook niet, ik kijk naar het geheel. Als ik op de aankoopprijs kan besparen door een kar te kopen die minder in de markt ligt maar mij evengoed aanstaat, dan mag de taks iets hoger liggen. Als ik al 2000€ moet betalen voor verzekering, blijft er niet meer veel over voor taks...
Ik zoek gewoon wat ik graag heb, zet er enkele naast elkaar, en ga dan eens denken welke financieel ook nog het interessantste is.
voor classic car shit gedoe. En jij bent een jaar ouder ook hé.
Ik zit aan 910€ voor 129pk (wat ik zelf trouwens ook vreselijk veel geld vind, maar zonder verzekering kan ik m'n auto even goed terug verkopen).
voor classic car shit gedoe. En jij bent een jaar ouder ook hé.
Ik zit aan 910€ voor 129pk (wat ik zelf trouwens ook vreselijk veel geld vind, maar zonder verzekering kan ik m'n auto even goed terug verkopen).
Neen, bij mij is het 850 voor een 2.5-16 (zonder classic car shit of kilometerbeperking, volledig op mijn eigen naam)
250pk zou iets van een 1050€ zijn ofzo.
En 450€ voor 42 mini-pk's (wat ik dus het geld niet waard vind )
En als ik wacht tot in augustus, daalt dat allemaal nog eens.
Ik heb er zwaar respect voor als je kar op je eigen naam staat.
Maar om dat betaalbaar te houden kun je tot 100pk gaan ofzo.
slaat dat op mijn post?
De keuze voor m'n auto op mijn naam te zetten ligt vooral bij m'n makelaar, vorig jaar stelde hij zelf nog voor op m'n ouders hun naam te zetten, nu niet meer. Van m'n ouders mocht het even goed op hun naam. Zolang ik maar elke cent zelf betaal
Neen, bij mij is het 850 voor een 2.5-16 (zonder classic car shit of kilometerbeperking, volledig op mijn eigen naam)
250pk zou iets van een 1050€ zijn ofzo.
En 450€ voor 42 mini-pk's (wat ik dus het geld niet waard vind )
En als ik wacht tot in augustus, daalt dat allemaal nog eens.
Bonus malus 7?
En kan jij eens zeggen (pm'en) bij welke maatschappij? M'n makelaar is er verschillende afgegaan en 910 was het goedkoopste, maar ik ga zelf nog eens verder zoeken. Als ik hoor wat een E39 M5 met een 20-jarige als hoofdbestuurder kost..... sick!
Comment