Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenkijk, daarom wacht ik nog wat met de zoek achter een 190
een 2.0 met 118pk kost mij bij de goedkoopste maatschappij 1150 euro, en bij ethias verzekeren ze geen "jongeren" onder de 23 met een voertuig boven 80kW
Ik heb de offerte hier liggen voor 150kW.
Geen probleem.
Ofwel is dat omdat mijn ouders daar al jaren zitten, en ikzelf ook al sta ingeschreven op al die polissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh neen?
Ik heb de offerte hier liggen voor 150kW.
Geen probleem.
Ofwel is dat omdat mijn ouders daar al jaren zitten, en ikzelf ook al sta ingeschreven op al die polissen
kan ik me niet in jullie familiegroep verzekeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenkijk, daarom wacht ik nog wat met de zoek achter een 190
een 2.0 met 118pk kost mij bij de goedkoopste maatschappij 1150 euro, en bij ethias verzekeren ze geen "jongeren" onder de 23 met een voertuig boven 80kW
Heb hier m'n premie voor me liggen: 2.0, 129pk, 241.81€ per kwartaal (is dus blijkbaar nog iets bijgekomen, als ik goed kan tellen is dat meer dan 910), bij Fortis. BM 8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk zie dat jij een jaar ouder bent. direct op je 18de je rijbewijs gehaald?
Heb hier m'n premie voor me liggen: 2.0, 129pk, 241.81€ per kwartaal (is dus blijkbaar nog iets bijgekomen, als ik goed kan tellen is dat meer dan 910), bij Fortis. BM 8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenja, komt daardoor idd...
kan ik me niet in jullie familiegroep verzekeren?
Zet het op mijn naam
Maar koop dan wel een 2.5-16, en ik wil er ook af en toe mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
fack daar zitten knappe 190's tussen
Eigenlijk toch zo'n mooie auto hé
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
Achterste rij, 2de van links.
Dat had de mijne kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Zet het op mijn naam
Maar koop dan wel een 2.3-16, en ik wil er ook af en toe mee rijden.
deal
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAchterste rij, 2de van links.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAchterste rij, 2de van links.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtendeal
2.5-16 of regel zelf u verzekering
Comment
Comment