Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Aero I's onder die kar


    15.000 franken per velg indertijd.


    supergewild en populair toen... en nu vind je ze nog amper... laat staan in goede conditie.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      nog nooit gemerkt.
      ook geen deurpanelen ?

      zowel de 260 als de clk en de ml hadden, zeker in de winter last van krakende panelen...geen irritant gerammel uiteraard, maar een gezllig gekraak

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Dat schakelrooster van de automaat, de knopkes op de middenconsole, het stuur,...

        Bah
        das toch oer- en oerbenz carlito

        ik mis die schakelrooster, al volgt het bij de nieuwe nog steeds dezelfde weg, zie je het alleen niet meer

        Comment


        • http://spots.autogespot.com/viewimag...26022008181320

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ook geen deurpanelen ?
            instappen in de 500e van rn en de kraakjes horen was als thuiskomen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              das toch oer- en oerbenz carlito

              ik mis die schakelrooster, al volgt het bij de nieuwe nog steeds dezelfde weg, zie je het alleen niet meer
              Kan zijn dat het oer en oer benz is.

              Maar stilstand is achteruitgang

              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ook geen deurpanelen ?

              zowel de 260 als de clk en de ml hadden, zeker in de winter last van krakende panelen...geen irritant gerammel uiteraard, maar een gezllig gekraak
              CLK en ML zijn nieuwe benzen.

              Comment


              • clk is in mijn opzicht de laatste benz, met dik staal
                de 202 was zwaarder als een 124, als dat als ref mag dienen

                de besparingen dateren van daarna

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Kan zijn dat het oer en oer benz is.

                  Maar stilstand is achteruitgang



                  CLK en ML zijn nieuwe benzen.
                  vind ik ook
                  maar tis wel dat jaartal rooster gewoon

                  Comment









                  • Comment


                    • WTF is die laatste?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten





                        Comment


                        • Zet 'm naast z'n concurrent (Ford F350) en ik neem dan toch deze, hoor.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Zet 'm naast z'n concurrent (Ford F350) en ik neem dan toch deze, hoor.
                            toch wel de allereerste keer dat ik hoor dat de G een concurrent is van de F350....

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              toch wel de allereerste keer dat ik hoor dat de G een concurrent is van de F350....
                              Lol idd waar haalt ie het.

                              De G heeft gewoon geen concurrent. Ik kan me niets inbeelden waar ie het zou moeten tegen opnemen. Eventueel range of defender..

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                toch wel de allereerste keer dat ik hoor dat de G een concurrent is van de F350....
                                Had 't op die verlengde versie.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                  Lol idd waar haalt ie het.

                                  De G heeft gewoon geen concurrent. Ik kan me niets inbeelden waar ie het zou moeten tegen opnemen. Eventueel range of defender..

                                  Defender > G ?

                                  Of krijg ik nu slaag?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Defender > G ?

                                    Of krijg ik nu slaag?
                                    G is 'n luxebeest en defender is back-to-basics.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Defender > G ?

                                      Of krijg ik nu slaag?
                                      jups, spank spank.

                                      Ze hebben beide hun voor- en nadelen. Puur qua aandrijving G > defender, maar qua carosserie (en dan bedoel ik op- en afrijhoeken, overschrijdingshoek, en flex van de assen maar dat laatste is niet direct carosseriegebonden) defender > G.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        Puur qua aandrijving G > defender
                                        Waarom?

                                        Omdat er enkel de 320CDI, 500 en 55K is?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Waarom?

                                          Omdat er enkel de 320CDI, 500 en 55K is?
                                          heeft daar niets mee te maken.

                                          Wel omdat de defender voor- en achter niet (100%)-sperbaar is.
                                          Vermogen is bijzaak offroad, ik denk dat die 2.4TD qua offroadkarakteristiek zeker zo goed is als de 3.0V6 CDI, en een 55K is er pure overkill. Probeer daarmee maar eens je gas te doseren als je voorzichtig op rotsen aan het klimmen bent...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X