Kan een Def niet 100% sperren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan een Def niet 100% sperren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan een Def niet 100% sperren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDaar verschiet ik nu van.
Daarmee, qua aandrijfgeheel.... G > defender
Comment
-
Idd.
Ik ging ervanuit dat een Deffie evenveel kon sperren dan een G.
Daarom dat ik dat van dat aandrijfgeheel niet snapte.
En toch zou ik een Deffie kopen voor het betere ploeterwerk
Zo eentje: http://www.kapaza.nl/Autos/Land_Rove...B_bj_2002.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdd.
Ik ging ervanuit dat een Deffie evenveel kon sperren dan een G.
Daarom dat ik dat van dat aandrijfgeheel niet snapte.
En toch zou ik een Deffie kopen voor het betere ploeterwerk
Zo eentje: http://www.kapaza.nl/Autos/Land_Rove...B_bj_2002.html
z'n gewicht is een voordeel, hij is iets handelbaarder dan een nieuwe G, en er bestaan vooral véél meer aftermarked uitrustingsmogelijkheden voor.
En dat uiterlijk uiteraard....
Wel graag een V8. Eén keer zo eentje horen starten -> *smelt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDefenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDefenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaat van mij heeft (of had, weet niet juist) zo een Lara Croft V8.
Nogal kostelijk om mee te rijden
Vreemd. V8 is als ik het goed heb van voor de tijd van die Lara Croft versie.... ofwel zit ik mis, ofwel is het een omgebouwd geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenVreemd. V8 is als ik het goed heb van voor de tijd van die Lara Croft versie.... ofwel zit ik mis, ofwel is het een omgebouwd geval.
- Klinkt gelijk V8
Ziet er zo uit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenVreemd. V8 is als ik het goed heb van voor de tijd van die Lara Croft versie.... ofwel zit ik mis, ofwel is het een omgebouwd geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten- Hij kapt er naft in
- Klinkt gelijk V8
Ziet er zo uit:
-vroombox
-vet. Maar geef mij maar een gewone. Misschien liefst van al nog een 90 Hardtop ofzo....
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenook in us ?
Comment
-
Ik zou hem zo willen:
En dan bij Matzker of zo laten tunen als het diesel is, ofwel een V8 erin. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 110 rijdt beter...
Maar dat was net mijn punt. Als het is voor én offroad én onroad, met aanhangers slepen enzo, verkies ik een lange G. Als het voor puur offroad is, en je hem niet als daily moet gebruiken, neem ik een Def 90.
Comment
Comment