Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan een Def niet 100% sperren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Kan een Def niet 100% sperren?
      enkel midden kan die sperren, en short gearing uiteraard.

Comment

Kan een Def niet 100% sperren?
        nope, enkel midden!

Comment

• Daar verschiet ik nu van.

Comment

Daar verschiet ik nu van.
            Anderzijds, door de veeruitslag heb je die sperren natuurlijk minder nodig.... maar ze zijn er niet en in sommige gevallen zal de G dus meer tractie hebben dan de defender.
            Daarmee, qua aandrijfgeheel.... G > defender

Comment

• Idd.

Ik ging ervanuit dat een Deffie evenveel kon sperren dan een G.

Daarom dat ik dat van dat aandrijfgeheel niet snapte.

En toch zou ik een Deffie kopen voor het betere ploeterwerk

Zo eentje: http://www.kapaza.nl/Autos/Land_Rove...B_bj_2002.html

Comment

• Die dingen stralen gewoon één en al avontuur uit.
                Vooral die luchtkleppen zijn lachen als het begint te regenen...

Comment

Idd.

Ik ging ervanuit dat een Deffie evenveel kon sperren dan een G.

Daarom dat ik dat van dat aandrijfgeheel niet snapte.

En toch zou ik een Deffie kopen voor het betere ploeterwerk

Zo eentje: http://www.kapaza.nl/Autos/Land_Rove...B_bj_2002.html
                  Als het als speelgoed moet dienen, enkel om mee te offroaden, en voor eens op vakantie te gaan naar de Alpen en daar meer langs dan op de weg te rijden enzo.... dan denk ik dat ik ook de deff pak hoor
                  z'n gewicht is een voordeel, hij is iets handelbaarder dan een nieuwe G, en er bestaan vooral véél meer aftermarked uitrustingsmogelijkheden voor.

En dat uiterlijk uiteraard....

Wel graag een V8. Eén keer zo eentje horen starten -> *smelt*

Comment

• Defenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.

Comment

• Maat van mij heeft (of had, weet niet juist) zo een Lara Croft V8.

Nogal kostelijk om mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Defenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.
                        ikke just wel, want alleen de benzine vind je in autobak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Defenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.
                          uiteraard, ik denk dat die diesel zelfs krachtiger is dan die V8. Maar bij offroaden is de rijbeleving vrij intens, en dan is zo'n V8-brom toch wel mooi meegenomen.

Comment

Maat van mij heeft (of had, weet niet juist) zo een Lara Croft V8.

Nogal kostelijk om mee te rijden

Vreemd. V8 is als ik het goed heb van voor de tijd van die Lara Croft versie.... ofwel zit ik mis, ofwel is het een omgebouwd geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Vreemd. V8 is als ik het goed heb van voor de tijd van die Lara Croft versie.... ofwel zit ik mis, ofwel is het een omgebouwd geval.
                              - Hij kapt er naft in
                              - Klinkt gelijk V8
                              Ziet er zo uit:

Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                ook in us ?

Comment

- Hij kapt er naft in
                                  - Klinkt gelijk V8
                                  Ziet er zo uit:
                                  -niet gezond
                                  -vroombox
                                  -vet. Maar geef mij maar een gewone. Misschien liefst van al nog een 90 Hardtop ofzo....

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ook in us ?
                                  could be. Ik weet dat ze in BE en NL al lang niet meer verkrijgbaar zijn. Maar het zou me verwonderen dat dat in de US net wel nog het geval is, aangezien dat al om een vrij oude motor ging en de emissienormen daar net strenger zijn.

Comment

• Ik zou hem zo willen:

En dan bij Matzker of zo laten tunen als het diesel is, ofwel een V8 erin. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

Comment

• een 110 rijdt beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        een 110 rijdt beter...
                                        ...op de openbare weg.

Maar dat was net mijn punt. Als het is voor én offroad én onroad, met aanhangers slepen enzo, verkies ik een lange G. Als het voor puur offroad is, en je hem niet als daily moet gebruiken, neem ik een Def 90.

Comment

• *kijkt naar topictitel*

Comment

Working...
                                          X