Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Anderzijds, door de veeruitslag heb je die sperren natuurlijk minder nodig.... maar ze zijn er niet en in sommige gevallen zal de G dus meer tractie hebben dan de defender.
Daarmee, qua aandrijfgeheel.... G > defender
Als het als speelgoed moet dienen, enkel om mee te offroaden, en voor eens op vakantie te gaan naar de Alpen en daar meer langs dan op de weg te rijden enzo.... dan denk ik dat ik ook de deff pak hoor
z'n gewicht is een voordeel, hij is iets handelbaarder dan een nieuwe G, en er bestaan vooral véél meer aftermarked uitrustingsmogelijkheden voor.
En dat uiterlijk uiteraard....
Wel graag een V8. Eén keer zo eentje horen starten -> *smelt*
Defenders zijn zowat de enige karren waarbij ik er niet zou om geven als er een diesel in ligt.
uiteraard, ik denk dat die diesel zelfs krachtiger is dan die V8. Maar bij offroaden is de rijbeleving vrij intens, en dan is zo'n V8-brom toch wel mooi meegenomen.
could be. Ik weet dat ze in BE en NL al lang niet meer verkrijgbaar zijn. Maar het zou me verwonderen dat dat in de US net wel nog het geval is, aangezien dat al om een vrij oude motor ging en de emissienormen daar net strenger zijn.
Maar dat was net mijn punt. Als het is voor én offroad én onroad, met aanhangers slepen enzo, verkies ik een lange G. Als het voor puur offroad is, en je hem niet als daily moet gebruiken, neem ik een Def 90.
Comment